Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå lastet ned alle sangene (ja, de ligger faktisk på Kazaa alt :o ) det er flere av de som er ganske OK. Anbefales til alle Idol-fans.. :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og for spesielt interesserte: Idol-cd'n signeres av de tre siste finalistene torsdag kl 18.00 på Strømmen Storsenter.

Gjest Anonymous
Skrevet
det er flere av de som er ganske OK.

Hvilke sanger likte du best da?

Skrevet

Har ikke fått hørt ordentlig på alle enda, men likte Kurt, Gaute, David, Jeanette og Orjo sine sanger (mange det :oops: ) har egentlig ikke sansen for Jeanette, men hun sang utolig bra..

Skrevet

Cd'n fikk forresten terningkast 2 i Dagbladet idag.

Gjest Anonymous
Skrevet
Cd'n fikk forresten terningkast 2 i Dagbladet idag.

Og den fikk terningkast 4 i VG. Anmelderen der mente forresten at Gaute burde vinne Idol.

Skrevet
Cd'n fikk forresten terningkast 2 i Dagbladet idag. :ler: hvorfor er jeg ikke overasket? Ingen kritikkere med respekt for seg selv tør vel å gi den noe særlig bedre..
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har ingen erfaring med Kazaa, men lastet det ned og installerte det nå nettopp. Jeg søkte på idol, men fikk da bare opp en rekke funn på American Idol o.l.

Ettersom jeg er helt fersk på dette området, hvordan må jeg gå frem for å finne den norske Idol cd'en?

Skrevet

Hun som ble diska i idol, het ikke hun Jeanette?

Skrevet
Hun som ble diska i idol' date=' het ikke hun Jeanette?[/quote']

jo, men hun har fått være med på Cden allikevel

Skrevet

hehe.. hørte på sangen til jeanette en gang til og ser at jeg sa feil i stad.. det var ikke hennes men Linn sin jeg likte :lol:

Skrevet

Synes i hvertfall ikke hun skulle vært med.

Gjest Anonymous
Skrevet
søk idol norge

Da finner jeg bare Idol-deltakernes sanger fra tv-programmene. Jeg hadde merket av ved P2P search, men må jeg søke på en annen måte?

Skrevet

Du må merke av søk på "Audio".

Gjest Anonymous
Skrevet
Du må merke av søk på "Audio".

Jeg finner ikke idol cd'en da heller...

Skrevet

Du må laste ned en og en sang.. jeg er online på kazaa nå og har alle sangene tilgjengelig, så du skal finne de

Gjest Anonymous
Skrevet
Du må laste ned en og en sang.. jeg er online på kazaa nå og har alle sangene tilgjengelig, så du skal finne de

Hmm... jeg søker på idol norge, og får da opp endel av deltakernes sanger fra tv-programmene. Jeg har også prøvd å søke på Kurt og Gaute, men heller ikke da kommer sangene fra cd'en opp (bare fra konkurransen). Hvilket "hemmelig" triks er det du gjør, Arwen??? :ler:

Skrevet

Hmm... jeg søker på idol norge, og får da opp endel av deltakernes sanger fra tv-programmene. Jeg har også prøvd å søke på Kurt og Gaute, men heller ikke da kommer sangene fra cd'en opp (bare fra konkurransen). Hvilket "hemmelig" triks er det du gjør, Arwen??? :ler:

hmmm.. mystisk.. skal vi se, hva hvis du søker på navnene en etter en? tar litt tid, men vet ikke hva annet vi kan gjøre for å få til dette her :-?

Skrevet

hva er brukernavnet ditt på kazaa?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...