Fun Light Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 Trenger tips til utdrikningslag! Skal drikke ut ei venninne om ikke så lenge, men er helt grønn på dette da jeg bare har vært med i ett utdrikningslag selv.. Noen tips?
Amadea Skrevet 2. mai 2008 #2 Skrevet 2. mai 2008 Hvor skal dere vaere hen? Mitt utdrikningslag var vekking på senga med rosa champagne, aromaterapi med forlover, lunsj på restaurant med hele venninnegjengen, maling på keramikk på Glazed & Amused (Oslo), middag hjemme hos en av venninnene og bytur med konsert (noe som jeg hadde gleda meg veldig til og som jeg hadde planlagt sammen med en venninne uten at jeg visste at de planlagte utdrikningslag samme kvelden ). Dette höres kanskje litt voldsomt ut, men jeg håper det ikke ble så altfor dyrt (ref annen tråd her). Vi fikk endel rabatter (kjentfolk), så det gikk vel greit. Et utdrikningslag jeg arrangerte var bare på kvelden (det var litt viktig for bruden at det var en fredag). Da leide vi minibuss som vi pynta med bilder av en playboybunnie med hennes ansikt på. Så dro vi og henta henne og kjörte til et sted med middag og standup. Det var et lite sted med bare et par langbord til i tillegg til vårt. Hun ble litt kledd ut med kaninörer og slöyfe, men fikk lov til å ta av seg dette når vi gikk ut av restauranten (vi dro på byen etterpå). Standup-komikeren hadde litt morro med henne og dro henne ut på gulvet og sånt. Dette var kanskje et litt mere "utdritningslag" enn mitt koselag, men i en mild form, dessuten visste vi det var noe slikt hun önsket (hun hinta faelt i forveien ) Vi lagde en fin bok med bilder og en litt morsom historie til henne. Også spleisa vi på to gaver. Först en tullegave, en skikkelig bestemornattkjole. Så kom den fine gaven som var en ordentlig svart, sexy nattkjole med morgenkåpe. Andre ting som er populaert er vel rebuslöp og pakkeleker og sånt. Noen arrangerer litt mere actionaktiviteter (rafting, fallskjerm, gocart etc), men dette blir kanskje fort dyrt. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå