Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe.. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare dette jeg.. men altså, jeg er betatt av en gutt og det er vel ikke vits i å skryte han opp i skyene, fordi dere vet vel at han er nydelig og fantastisk og snill og kjekk og ja.. dere vet regla.. hihi :rødme:

men uansett.. tingen er den at jeg tror ikke det noensinne kan bli meg og han, for det første har han sagt at det aldri kommer til å skje :gjeiper: for det andre har vi aldri noe å snakke om! Jeg føler meg så sjenert når jeg er med han.. vanligvis skravler jeg hull i hodet på folk.. men, jeg klarer liksom ikke skikkelig å snakke med han. Kan det være at jeg er sjenert, at begge er det, eller at vi bare rett og slett ikke kan snakke sammen?

Når vi møtes ute er det småflørting og jeg må ta meg i det for å ikke ta på, klemme, kysse osv fordi det føles så naturlig å gjøre det. Det virker forsåvidt som han er på nippet til å gjøre slikt og, og vi gjør jo slikt når vi er alene!

Nei jeg vet ikke jeg, dette ble bare surr, og jeg vet ikke om det er noe å svare på en gang.. men problemet er jo egentlig at vi aldri har noe å snakke om :lete:

Er det ikke forskjell på fysisk og psykisk tiltrekning? jeg føler kanskje at den bare er tilstede på det fysiske nivået.. men der er den veldig tilstede da :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Men er man velgid fysisk tennt, så forstyrrer det det aller meste annet også slik at man ikke klarer å fungere helt som man bruker.

Dette behøver altså ikke å bety at dere ikke har noe å snakke om, bare at dere har litt andre ting som okkuperer tankene akkurat nå :gjeiper:

Du skal se at når ting roer seg litt, så kommer sikkert praten lettere også.

Skrevet (endret)

Hvis han har sagt rett ut at han ikke vil, da hadde jeg stolt på det, beklager.

Ingen syns det er lett å si at man egentlig ikke vil noe mer ennn kyss, klapp og klem.

Men for alt jeg vet kan det være at dere som gjest over skriver er veldig tent på hverandre, og at praten ikke kommer i gang helt enda, men syns den burde være til stede nå da. Kommunikasjonen. nei, ikke om deres dypeste hemmeligheter, men at dere snakker litt mer i såfall...

Endret av LilleCanCan
Skrevet

Hmm ja, jeg tror mye av grunnen til at han har sagt akkurat det har endel med fortid, vennskap og "forbudt kjærlighet" å gjøre! men jeg vet jo ikke det. Det bare føles så.. rart ut..

Men jeg har nok bare litt for høye forhåpninger, og tolker ting hit og dit akkurat som jeg vil :sjenert: Jeg vet jo så innmari godt at bare tiden kan vise hva som skjer, og at det sannsynligvis ikke skjer noe, men likevel så håper man jo :fnise: Selv om jeg egentlig ikke aner hva jeg vil selv heller.. vil egentlig være singel, men er bare så utrolig tiltrukket av han så det bare blir sånn liksom :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...