Gjest koreaner Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 Jeg er asiater som mange ganger opplever å bli avvist av norske jenter når prøver å få meg one night stand. er fortsatt jomfrugutt. Hvorfor er det ingen som er interessert i astiatiske menn for one night stand? Har hørt noen si at vi ser alle like ut med vår lave høyde, briller og midtskille, og at vi har minipikk. Er det vanlig oppfatning og derfor jeg ikke lykkes?
Gjest Mirina Skrevet 1. mai 2008 #2 Skrevet 1. mai 2008 Vel, jeg personlig er ikke interessert i en ONS uavhengig av etnisk opprinnelse på den som måtte prøve seg. 1
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2008 #3 Skrevet 1. mai 2008 Kanskje fordi de fleste norske jenter ikke er interessert i one night stands? 1
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2008 #4 Skrevet 1. mai 2008 Kanskje fordi de fleste norske jenter ikke er interessert i one night stands? Eh... dette er vel ikke helt sant. Eller, det er mulig at de fleste ikke er interessert i det, men mange nok er det til at man finner seg et ONS uten problemer. Hvis jeg husker riktig har forresten norske kvinner flest ONS av alle kvinner i hele verden.
Daenrys Skrevet 1. mai 2008 #5 Skrevet 1. mai 2008 De fleste jenter tenner vel ikke akkurat på desperasjon. Kanskje du virker litt depserat i dine forsøk på å få deg en ONS? Personlig syns jeg asiater er kjekke og deilige, men det kommer til syvende og siste an på personen, kjemi og sånn. Dette gjelder forøvrig både i ONS-sammenhenger eller når det kommer til "dating".
absinthia Skrevet 1. mai 2008 #6 Skrevet 1. mai 2008 Eh... dette er vel ikke helt sant. Eller, det er mulig at de fleste ikke er interessert i det, men mange nok er det til at man finner seg et ONS uten problemer. Hvis jeg husker riktig har forresten norske kvinner flest ONS av alle kvinner i hele verden. Nei, det tror jeg var damene på New Zealand, det er ihvertfall de som har flest sexpartnere.
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2008 #7 Skrevet 1. mai 2008 Jeg kan i farta tenke på minimum to asiatiske gutter jeg kunne ha tenkt meg å hatt ONS med opp i gjennom tiden. Så jeg tror nok heller du skal se på andre ting enn din etniske opprinnelse.
Gjest StoreSky Skrevet 1. mai 2008 #8 Skrevet 1. mai 2008 Jeg har også hatt ONS med asiatisk gutt! (men asia er en stor verdensdel, så om han er fra samme land som deg er uvist)
Gjest Casey Skrevet 1. mai 2008 #9 Skrevet 1. mai 2008 (endret) Jeg er asiater som mange ganger opplever å bli avvist av norske jenter når prøver å få meg one night stand. er fortsatt jomfrugutt. Hvorfor er det ingen som er interessert i astiatiske menn for one night stand? Har hørt noen si at vi ser alle like ut med vår lave høyde, briller og midtskille, og at vi har minipikk. Er det vanlig oppfatning og derfor jeg ikke lykkes? Ja, det er vanlig oppfatning, hvertfall hos meg: dere ser alle like ut og dere er lave. Jeg har dessuten aldri sett en asiatisk mann, verken i virkeligheten eller på film, som ser tiltrekkende ut. Endret 3. mai 2008 av Casey
Gjest Pax Skrevet 1. mai 2008 #10 Skrevet 1. mai 2008 Jeg synes asiatiske menn er attraktive, men jeg gidder ikke ha ons, ikke med asiatiske menn og ikke med noen andre.
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2008 #11 Skrevet 2. mai 2008 Jeg synes rett og slett ikke asiatisk menn er tiltrekkende. Hvorfor vet jeg ikke. Jeg går utifra at jeg går etter utseende om jeg blir med en hjem første kvelden. Sannsyneligheten for at det ville blitt en asiat er minimal. Må tilføye at jeg godt kunne falt for en asiatisk mann om han hadde det jeg ser etter hos en kjæreste. Da ville ikke utseende hatt noen betydning
Gjest koreaner Skrevet 3. mai 2008 #12 Skrevet 3. mai 2008 takk for svarene! det var jo langt mer positivt (og positive svar) enn jeg håpet på.
Gjest Anonymica Skrevet 7. mai 2008 #13 Skrevet 7. mai 2008 Ja, det er vanlig oppfatning, hvertfall hos meg: dere ser alle like ut og dere er lave. Jeg har dessuten aldri sett en asiatisk mann, verken i virkeligheten eller på film, som ser tiltrekkende ut. Jeg synes det er ganske frekt sagt av deg. En ting er å ikke føle seg tiltrukket av asiatiske menn men en annen ting er å komme med ubehagelige kommentarer. Tenk om noen kom ög sa til deg at "dere norske kvinner ser alle like dan ut" og at de aldri hadde sett en eneste attraktiv norsk kvinne. Hvis du ikke har noe bedre å si kan du jo heller holde munn. Jeg for min del har ikke preferanser når det kommer til høyde og hudfarge. Bryr meg ikke om mannen er høyere enn meg. Hvorfor skal kvinnene alltid ha menn som er høyere enn dem, tjener mer enn dem osv. Gammeldags middelalder-tankegang! Det rare med meg er at jeg er spesielt tiltrukket av både svarte og asiatiske menn!
Gjest Anonymica Skrevet 7. mai 2008 #14 Skrevet 7. mai 2008 Jeg har dessverre aldri hatt noe forhold (langvarig eller ONS) med en Asiat. Er 100% åpen til det. Jeg har hatt forhold til både svarte og hvite menn og kan ikke si jeg har noen preferanser. Synes asiatiske menn er så attraktive! De har mandeløyne og silkehår........
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2008 #15 Skrevet 7. mai 2008 trenger du tips om hvordan gå frem for å få deg dame kan du gå hit: charismaarts.com og hvis du ønsker hjelp av noen som har spesielt peiling på asiaters dilemaer (som å være lav) så er Troy og Timmy D to kjempeflinke asiatiske coacher
Satyr Skrevet 8. mai 2008 #16 Skrevet 8. mai 2008 Ja, det er vanlig oppfatning, hvertfall hos meg: dere ser alle like ut og dere er lave. Jeg har dessuten aldri sett en asiatisk mann, verken i virkeligheten eller på film, som ser tiltrekkende ut. ASIA= midtøsten, araberlandene, Iran, India, Fillipinene, Japan, Korea, Kina med alle sine områder og ulike folkeslag, store deler av Russland, alle landene jeg ikke klarer å stave navnene på :-) (aserba... Tad....), Malaysia, Thailand, Burma, Sri lanka, Vietnam, Kambodsja, Pakistan osv. Litt dumt å skjære alle disse over en kam. Personlig er min favorittfolkegruppe mht. utseende iranere og til dels enkelte folkeslag i India. Jeg synes øst-asiater kan være svært pene, men ofte ikke sexy. Japanske kvinner finner jeg f.eks totalt usexy pga. den infantile atferden de ofte har, sett med vestlige briller. Men det er alltid unntak. Trøsten får være at noen av de styggeste folkeslagene finner man her i vesten, blant såkalte "hvite", ikke så langt nordvest vor Norge . Satyr
Kjartan Skrevet 9. mai 2008 #17 Skrevet 9. mai 2008 som du sikkert har skjønt til nå, er det ikke det faktum at du er asiat som er problemet ditt, heller måten du går fram på. forøvrig er en kompis av meg som er helt rå på å sjekke damer en asiat(kineser). dvs en god nyhet, og en "dårlig" nyhet: den "dårlige": det er pga personligheten din, ikke at du ser ut som du gjør, som gjør at det ikke blir noen ons på deg. du kan mao ikke skylde på og synes synd på deg selv fordi du ble født som asiat, og derfor er dømt til aldri å ha ons. den gode: personligheten er, i motsetning til utseendet ditt og opprinnelsen din, noe du kan forandre. vær mye rundt jenter, bli vant til å se på dem som normale mennesker på lik linje med gutter. få deg venninner, som du ikke prøver å komme i buksa på. det er gull verdt! de tre viktigste tingene å ha inne når det gjelder å være attraktiv hos det motsatte kjønn (tror jeg) er selvsikkerhet, humor og å være en "fysisk" fyr, en som tar mye på folk når han snakker med dem, spesielt jenter. på samme måte som mange jenter gjør det da, vel å merke. ikke som en klåfingret gammel gris som har så lite jentekontakt at han får en nytelse av å klype ei fremmed jente i rumpa eller ta hu på puppene. uten at jeg skal påstå at jeg har disse tre egenskapene, eller er spesielt god til å sjekke damer :gjeiper:
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2008 #18 Skrevet 9. mai 2008 Datteren min er halvt thai, så at det ikke finnes tiltrekkende asiatiske menn er jeg ikke med på :gjeiper: Asia er stort og det blir helt galt for meg å tenke at alle er like. En pakistaner ligner ikke særlig mye på en fra kina, like lite som en fra japan ligner på en fra india. Synes ikke japanere, kinesere og thailendere er like heller. Ser fort hvem som er fra hvilket land. Men for de som ikke gidder å lære mer om Asia kan sikkert "alle er like" frasen være passende.
Gjest Casey Skrevet 9. mai 2008 #19 Skrevet 9. mai 2008 Jeg synes det er ganske frekt sagt av deg. En ting er å ikke føle seg tiltrukket av asiatiske menn men en annen ting er å komme med ubehagelige kommentarer. Tenk om noen kom ög sa til deg at "dere norske kvinner ser alle like dan ut" og at de aldri hadde sett en eneste attraktiv norsk kvinne. Hvis du ikke har noe bedre å si kan du jo heller holde munn. Jeg synes folk skal få svar på det de spør om. 1
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2008 #20 Skrevet 9. mai 2008 Jeg synes folk skal få svar på det de spør om. Det er da forskjell på å gi svar og på å komme med hatefulle kommentarer. Husk at han du svarte var et menneske og ikke ei dukke! Ja, Asiatiske menn har rett til respekt de også. Jeg syntes kommentaren din var frekk jeg. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå