Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min samboer og jeg skal reise lit rundt i Nord-Italia i sommer, og har tenkt oss innom Gardasjøen.

Er det noen som har tips til hotell? Jeg har aldri vært i området før, så går meg litt vill på hotell-sider på nett..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi var på ferie i Nord-Italia sommeren for to år siden. Vi valgte å bo i Verona, og så reise på dagstur til Gardasjøen (og selvfølgelig Gardaland :fnise:). Hadde inntrykk av at det ikke skjedde så veldig mye i småbyene akkurat ved Gardasjøen. Men det går jo såklart på interesser også da!

Skrevet

Vi kjørte i Nord-Italia i fjor sommer, og tilbragte et par netter ved Gardasjøen. Vi hadde ikke bestilt hotell på forhånd, men det var ikke noe problem å finne ledig hotellrom.

:)

Gjest Gjest_Bitta_*
Skrevet

Det er veldig fint rundt Gardasjøen, og jeg synes Riva (tror det het det) helt i nord er fineste byen. Bo gjerne der!

Helt i sør er det litt mer turistifisert, og vi hadde litt problemer med å finne gode hotell i sør. Enten for dyrt eller så gikk sikringen på rommet hele tiden eller så var det fullt....

Hvis det er midt på sommeren, tror jeg det lønner seg å ha bestilt hotell i forveien.

Skrevet

Takk for tips! Gleder meg veldig :-)

Har ikke bestilt noe enda, vi får se hva vi ender opp med ....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...