Gå til innhold

Sliter med oralsex

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Pia_*
Skrevet

Jeg har alltid hatt litt problemer med å "utføre" oralsex på min kjære. (Ikke bare på han, gjelder på alle) Jeg brekker meg fort, tåler dårlig å få noe som helst i munnen. Brekker meg også ofte når jeg pusser jekslene, så dette er noe jeg har slitt med på mange områder så lenge jeg kan huske.

Jeg vil så inderlig gjerne gjøre dette ekstra for han jeg er glad i. Han er veldig flink med meg nemlig. :) Men så er det vel ikke akkurat sexy for noen av oss at jeg driver og brekker meg i en sånn situasjon!

I tillegg er jeg veldig var for "ubehagelige" smaker og lukter. Å svelge er derfor utrolig vanskelig og noe jeg kvier meg veldig for å gjøre. Kan heller ikke røre penisen hans med munnen etter at vi har hatt samleie, da blir jeg dårlig.

Noen som har råd om hvordan jeg kan bli vant til, og etter hvert nyte å gi kjæresten min oralsex? Jeg gjør det svært sjelden, og med problemene jeg opplever så klarer jeg jo heller ikke å øve nok til å bli flink...

PS: Vi er over 30 begge to.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Prøvd å slikke på den da? Stikke bare hodet inni munnen? Litt sånne ting?

Vet det høres dumt ut å slikke på den. Men kjæresten min sleit litt å starten hun også..

Så prøv noen øvelser.. Greit hvis han sitter avslappet, og ikke er heelt sprengkåt og overivrig. Men går det ikke, så går det ikke, men ikke gi opp, og ikke tenk for mye på at du må svelge hele på engang. :P

Edit: Et glidemiddel med en god smak hjelper mye. :D

Og en dusj da såklart.

Endret av Gutt17
Gjest Gjest
Skrevet

Oralsex med benyttelse av glidemiddel på hendene, masasje av pung og slikking og suging bare på hodet samtidig som man runker ham holder lenge etter min erfaring. Jeg er også kresen på å ha ting bak i munnen, men på denne måten slipper jeg akkurat det.

Man behøver ikke å ha penis så mye inn i munnen for å utføre oralsex.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...