Gjest Vega Skrevet 13. mai 2003 #21 Del Skrevet 13. mai 2003 Solen: Fiskene Accedant: Tyren Også har jeg ingen forbindelse til Merkur ... Hun som satt opp horoskopet visste ikke hva det betydde, så jeg spurte en astrologilærer, hun sa at da kunne jeg bruke Merkur som jeg ville, men også glemme å bruke den... Noen som har peiling på når en forbindelse ikke er der til en planet?? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Megan Skrevet 14. mai 2003 #22 Del Skrevet 14. mai 2003 Fascinerende...må si det var enkelte deler som var utrolig likt meg (men at jeg er litt tilbaketrukket i sexlivet stemmer nok IKKE...)- følte at det var slik jeg ville ha beskrevet meg selv, og det var egentlig litt gøy. Er forresten; Solen i: løven Ascendant: væren Månen i: fiskene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 14. mai 2003 #23 Del Skrevet 14. mai 2003 har mitt soltegn i skorpionen, månen i tvillingen og acedanten min i Jomfruen.. Å det stemmer godt på meg.... :D Your astrological positions indicate a person with a gift for outward expression, who could carve a career in writing, reviewing, or literary criticism. However, your imagination operates fitfully, with periods of intense creativity followed by moments when you are sure your mind is barren. You tend to be diffuse, and often the only feelings you can muster are superficial ones. In love, too, you vacillate in interest, plunging quite intensely into each new affair. The key to a more harmonious inner self lies in cultivating the strong will that is inherent in your nature. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Musemor Skrevet 17. mai 2003 #24 Del Skrevet 17. mai 2003 Soltegn: Tvillling Ascendant: Jomfruen Månetegn: Vannmann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 19. mai 2003 #25 Del Skrevet 19. mai 2003 Soltegn Vekten og ascendanten i Krepsen... overromantisk redebygger med en sjarmerende utside og beinhard sjel mao Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molanya Skrevet 19. mai 2003 #26 Del Skrevet 19. mai 2003 Jeg har mye Løve ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel Skrevet 19. mai 2003 #27 Del Skrevet 19. mai 2003 Og så meg da!! Sol: Krepsen Måne: Skytten Ascendant: Vannmannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel Skrevet 19. mai 2003 #28 Del Skrevet 19. mai 2003 Også har jeg ingen forbindelse til Merkur ... Hun som satt opp horoskopet visste ikke hva det betydde, så jeg spurte en astrologilærer, hun sa at da kunne jeg bruke Merkur som jeg ville, men også glemme å bruke den... Noen som har peiling på når en forbindelse ikke er der til en planet?? :o Alle har forbindelse til merkur!! Merkur forteller om hvordan du kommuniserer med andre, og om dine skrive- og leseferdigheter!! Selv har jeg min merkur i Løven, og er forbannet med den egenskapen at jeg alltid mener jeg har rett, uansett hvor feil jeg tar! En med Løvemerkur elsker å organisere, og er ofte stor i kjeften Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Løvetann Skrevet 20. mai 2003 #29 Del Skrevet 20. mai 2003 Vega : det var da merkelig :o Hørtes ikke så seriøst ut. Merkur befant seg vel på himmelen også da du ble født Jeg har: sol i væren acsendant i krepsen måne i vekten ganske bra - til å være datahoroskop .. mye som stemte -- det sto også at vekten er det tegnet som jeg er mest "preget" av -- og det er rett.. Har fått stilt horoskpoet før av astrolog -- jeg har et viktig punkt ved vekten.. som bla. annet kommer til utrykk i lettere bedagelighet, veier for og i mot , ikke så flink med hurtige avgjørelser, og liker ikke ufred -- harmoni er viktig!! Det er spennende med astrologi syns jeg -- skulle gjerne lært meg mye mer om det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuperNova Skrevet 20. mai 2003 #30 Del Skrevet 20. mai 2003 Soltegn: Skytten Ascendant: Kreps Måne: Vannmann Tidligere var jeg helt klart veldig "skytt". Men de senere årene har jeg utviklet meg mer i krepsens retning. Det gikk et lys opp for meg da jeg for noen år siden oppdagen at ascendanten min var kreps. Jeg tror jeg i en lengre periode har vært veldig influert av krepsen. Tror sånt går litt i perioder. Føler at ild i soltegn og vann i ascendant karakteriserer meg bra. En "underlig" ting er at jeg nesten ikke har noen jord-tegn i meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 27. mai 2003 #31 Del Skrevet 27. mai 2003 Soltegn: steinbukk. Månetegn: vekt. Ascedant: Saggitarius?????? (Er det skytten??) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 27. mai 2003 #32 Del Skrevet 27. mai 2003 Soltegn: steinbukk. Månetegn: vekt. Ascedant: Saggitarius?????? (Er det skytten??) Yepp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #33 Del Skrevet 10. november 2021 Hvordan finner man ut dette? Anonymkode: bf462...23f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #34 Del Skrevet 10. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvordan finner man ut dette? Anonymkode: bf462...23f Ta kontakt med en astrolog. Anonymkode: 853d5...9dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #35 Del Skrevet 10. november 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hvordan finner man ut dette? Anonymkode: bf462...23f Du kan lage gratis kart på astro.com, superbra verktøy. Anonymkode: a61ab...0e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå