Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hei, hva er forskjellen på cola light og cola zero? begge er jo uten sukker...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Cola Zero smaker dritt! (Det gjør forresten Cola Light og, men den er hakket bedre)

Skrevet
Cola Zero smaker dritt! (Det gjør forresten Cola Light og, men den er hakket bedre)

Hehe, her er jeg helt uenig! Jeg synes Cola Light er helt motbydelig, mens jeg

synes Cola Zero smaker kjempegodt! :)

Skrevet
Hehe, her er jeg helt uenig! Jeg synes Cola Light er helt motbydelig, mens jeg

synes Cola Zero smaker kjempegodt! :)

For å være helt ærlig liker jeg ingen av delene jeg da... Bare vanlig Cola :)

Skrevet
For å være helt ærlig liker jeg ingen av delene jeg da... Bare vanlig Cola :)

Ja, vanlig cola er "ganske" godt ;) Men jeg liker ikke den ekle "sukkertungen" jeg får etter å ha drukket den..

Gjest Cascabel
Skrevet

Smaken, rett og slett.

Gjest Tnita
Skrevet

....Og dette er tråden for deg som ønsker å kutte ned på coladrikkingen... Fikk ikke særlig lyst på cola nå... Sukkertunge??? :eeeh: *går og tar seg et stort glass med agurkvann*

Skrevet

Har lest at Zero og Cola light er stort sett det samme. Men The Coca Cola Company fant ut at det var mest kvinner som drakk Cola light. Derfor lanserte de Zero som markedsføres målrettet mot menn.

Gjest Bellatrix
Skrevet
Har lest at Zero og Cola light er stort sett det samme. Men The Coca Cola Company fant ut at det var mest kvinner som drakk Cola light. Derfor lanserte de Zero som markedsføres målrettet mot menn.

Det var vel sånn Pepsi Max ble til også. Pepsi Light var for femi, Pepsi Max var kulere. Det har jeg i hvert fall hørt. Nytt navn, nye kunder.

Gjest Kari
Skrevet

Forskjellen er mixen det er lagd på. Coca Zero er lagd på samme mix som vanlig Coca Cola, det er ikke lighten. Så smaken er mer lik vanlig cola.

Skrevet

Enig i sistnevnte påstand. Light smaker ekkelt og kunstig, Zero smaker nesten som The Real Thing.

Skrevet

Zero smaker kjemisk høgg! Cola light går til nød, men smaker veldig.. uhm.. Light?

Heia Pepsi max! :P

Skrevet
Enig i sistnevnte påstand. Light smaker ekkelt og kunstig, Zero smaker nesten som The Real Thing.

:jepp:

Skrevet

Zero :-D Light :spy:

Nå smaker Cola annerledes i Norge enn den gjør i Usa, så det er ikke sikkert at jeg liker den norske Zeroen.

Skrevet (endret)

Cola light smaker suketter, pepsi max smaker alt for søtt (karamell) og har for mye kullsyre

Zero smaker ordentlig cola, men lettere eller friskere på en måte, og man slipper det sukkerbelegget på tunga, tennene og i halsen:)

Jeg er cola zeroman, og jeg har ikke lyst til å behandles for det!!

Endret av frøken13
Skrevet

Er det fordi Cola Light har sucleruse (eller kordan det skrives), og Zero har ikke det?

Skrevet
Er det fordi Cola Light har sucleruse (eller kordan det skrives), og Zero har ikke det?

Jepp! Før hadde ikke light sucralose (?) og da var det ganske godt, og så kom de med den sucralosen og det var døden for mitt forhold til cola light, så hadde jeg en kort affære med tab x-tra før cola zero ble lansert i norge. Juhuuu!

Skrevet
Jepp! Før hadde ikke light sucralose (?) og da var det ganske godt, og så kom de med den sucralosen og det var døden for mitt forhold til cola light, så hadde jeg en kort affære med tab x-tra før cola zero ble lansert i norge. Juhuuu!

Hehe:) Var typen min som sa det til meg, så ville jeg late som om jeg var smart jeg og, hoho:)

Cola Zero KAN gå. I nøden! Men da MÅ den være kald.

Jeg er en EKTE cocaholiker, og er blitt avhengi av det, er faktisk helt jævlig! Hadde jeg vist at det gikk an, og at du kan få abstinenser vis du ikke får i deg det (og sukker for den slags skyld), så hadde jeg aldri begynt å drikke så mye cola som jeg har gjort. Har mange poser med glassflaske korker som jeg har spart på, ganske så tøft å dekorere med de, skal jeg si dere ;)

Men en ting vet jeg! INGENTING SLÅR KALD GLASS FLASKE MED COLA!!

Gjest Karii..
Skrevet

Coca Cola smaker dritt uansett light, max, normal...

Vanlig Cola er best da, går til nøden da du er borte hos folk o.s.v

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...