Gjest Malaria Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 Hei. På nyåret ble det slutt med meg og min kjæreste igjennom 2 år, ikke noe dramatisk brudd, vi mere gled frahverandre og sluttet å prioritere hverandre. Hadde en prat der begge var enige at vi visste ikke hva vi skulle gjøre for å få ting på rett kjøl igjen, og at det var best å gå fra hverandre. Den første tiden hadde vi lite/ingen kontakt, bare litt meldinger og sånn. Etter ett par mnd var jeg oppom han for å levere nøkkel og hentel itt ting og sånn. Og vi hadde det bare utrolig koslig, endte opp med å dele en flaske vin og prate halve natta, før vi hadde deilig sex og sovnet i hverandres armer... Siden har vi sett hverandre ca en gang i uka, stort sett har vi hatt ett "påskudd" for å se hverandre, han skiftet dekk på bilen min, jeg hjalp han med selvangivelsen ol. Felles er at hver gang har vi hatt det så fantastisk koselig. Alt som var borte er der igjen, de gode samtalene, de små kjærtegnene, interessen for den andres liv, sexen ....... you name it... Så da begynner jo selfølgelig dumme meg å tenke, kan det bli oss igjen eller er det bare en siste krapetrekning egentlig??? Kjenner jo at jeg elsker han fortsatt, men det har jo gått skeis en gang før.... what to do.??? Vi har ikke pratet noe om forholdet vårt, tror begge er redd for at det vi har akkuratt nå kan bli ødlagt om vi gjør det... Men vi satt å la planer på "tull" om sommerferien i går... Uff.. er forvirret nå jeg
Gjest Jente37 Skrevet 1. mai 2008 #2 Skrevet 1. mai 2008 Etter ett par mnd var jeg oppom han for å levere nøkkel og hentel itt ting og sånn. Og vi hadde det bare utrolig koslig, endte opp med å dele en flaske vin og prate halve natta, før vi hadde deilig sex og sovnet i hverandres armer... Siden har vi sett hverandre ca en gang i uka, stort sett har vi hatt ett "påskudd" for å se hverandre, han skiftet dekk på bilen min, jeg hjalp han med selvangivelsen ol. Felles er at hver gang har vi hatt det så fantastisk koselig. Alt som var borte er der igjen, de gode samtalene, de små kjærtegnene, interessen for den andres liv, sexen ....... you name it... For et øyeblikk trodde jeg at jeg selv hadde skrevet innlegget Tro meg, meg og min On-Off eks gjennom 4 år kommer oss aldri videre. Vi er fanget i akkurat den samme fella som deg. Noen ganger har vi det fint sammen, som du skriver. Andre dager krangler vi så busta fyker om de samme ting som gjorde at vi avsluttet forholdet for 4 år siden.. Sexen er fantastisk, kjemien stemmer, men vi greier ikke å ha et A4 forhold sammen. Tror aldri vi finner ut av dette Håper du finner ut av det med tid og stunder!
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2008 #3 Skrevet 1. mai 2008 Synes det høres ut som dere begge savner hverandre jeg. Hva med å ta en prat med han om dette?
camilla* Skrevet 1. mai 2008 #5 Skrevet 1. mai 2008 min x og jeg holdt på slik. Slo opp, og traff hverandre hvo alt var flott, fant ut at vi sklle bl sammen igjen, men det gikk ikke s, slo opp, møttes innimellom, var flørting, koselig, sex..ble sammen igjen..osv. På ett år tror jeg vi slo opp mellom 4 -5 ganger. Vi fant begge til slutt ut at slik kunne vi ikke ha det. Alt stemte, men vi fikk det bare ikke til å fungere. Vi kuttet helt kontakten. det er 14 år siden. Begge har nye forhold, og barn. Møtte han forleden tilfeldig, og vi fant tonen og pratet som vi ikke hadde vært fra hverandre i det hele tatt. valget vi tok var det beste for oss begge, men det er noe mellom oss som gjør at vi "hører sammen " og den kjente vi begge var der fortsatt.
ensom Skrevet 1. mai 2008 #6 Skrevet 1. mai 2008 min x og jeg holdt på slik. Slo opp, og traff hverandre hvo alt var flott, fant ut at vi sklle bl sammen igjen, men det gikk ikke s, slo opp, møttes innimellom, var flørting, koselig, sex..ble sammen igjen..osv. På ett år tror jeg vi slo opp mellom 4 -5 ganger. Vi fant begge til slutt ut at slik kunne vi ikke ha det. Alt stemte, men vi fikk det bare ikke til å fungere. Vi kuttet helt kontakten. det er 14 år siden. Begge har nye forhold, og barn. Møtte han forleden tilfeldig, og vi fant tonen og pratet som vi ikke hadde vært fra hverandre i det hele tatt. valget vi tok var det beste for oss begge, men det er noe mellom oss som gjør at vi "hører sammen " og den kjente vi begge var der fortsatt.
ensom Skrevet 1. mai 2008 #7 Skrevet 1. mai 2008 hei...... det ble slutt mellom meg og eksdama for litt over 6 uker siden, vi har to barn sammen, de er 6 og 8 år. jeg har veldig lyst til at vi skal finne tilbake til hverandre igjen. men hun har sagt at hun trenger tid for seg selv en stund. men har også hørt at hun håper jeg kan forandre meg hvis vi skal bli sammen igjen. jeg har hatt det veldig vanskelig med meg selv disse 6 ukene, mest pga av at hun gjorde det slutt med meg men jeg jeg elsker henne fremdeles. har for det meste vært gode venner etter bruddet, men jeg har også såret henne, kan være at alt er ødelagt også. vi har spist middag noen ganger sammen og gjort ting sammen med ungene, vi har også minst en gang i uka en lang samtale over tlf. vi skal også på en ukes ferie sammen i sommerferien. håper bare at ting kan ordre seg fremover og at vi finner tilbake til hverandre, vi har vært samboere i over 12 år, så jeg mener vi har ting bygge videre på. så får fremtiden bare se hva som skjer, men jeg skal gjøre mitt beste for at vi skal bli sammen igjen........
Gjest ensom2 Skrevet 2. mai 2008 #8 Skrevet 2. mai 2008 hei...... det ble slutt mellom meg og eksdama for litt over 6 uker siden, vi har to barn sammen, de er 6 og 8 år. jeg har veldig lyst til at vi skal finne tilbake til hverandre igjen. men hun har sagt at hun trenger tid for seg selv en stund. men har også hørt at hun håper jeg kan forandre meg hvis vi skal bli sammen igjen. jeg har hatt det veldig vanskelig med meg selv disse 6 ukene, mest pga av at hun gjorde det slutt med meg men jeg jeg elsker henne fremdeles. har for det meste vært gode venner etter bruddet, men jeg har også såret henne, kan være at alt er ødelagt også. vi har spist middag noen ganger sammen og gjort ting sammen med ungene, vi har også minst en gang i uka en lang samtale over tlf. vi skal også på en ukes ferie sammen i sommerferien. håper bare at ting kan ordre seg fremover og at vi finner tilbake til hverandre, vi har vært samboere i over 12 år, så jeg mener vi har ting bygge videre på. så får fremtiden bare se hva som skjer, men jeg skal gjøre mitt beste for at vi skal bli sammen igjen........ Dette kunne jeg ha skrevet for noen år tilbake også (motsatt kjønnsfordeling da). Stålsett deg, det blir verre hvis x finner seg en ny...... prøvd det også jeg, da blir man ensom da................. For øyeblikket går jeg i forføriske tanker, jeg skal forføre han "one of this days", hvis jeg greier da, hvertfall morsomt å planlegge. Notorisk utroskap var grunnen til at det ble slutt mellom oss. Og går ikke det havner jeg i kjelleren igjen
Gjest ensom2 Skrevet 2. mai 2008 #9 Skrevet 2. mai 2008 Dette kunne jeg ha skrevet for noen år tilbake også (motsatt kjønnsfordeling da). Stålsett deg, det blir verre hvis x finner seg en ny...... prøvd det også jeg, da blir man ensom da................. For øyeblikket går jeg i forføriske tanker, jeg skal forføre han "one of this days", hvis jeg greier da, hvertfall morsomt å planlegge. Notorisk utroskap var grunnen til at det ble slutt mellom oss. Og går ikke det havner jeg i kjelleren igjen SORRY, MENTE IKKE Å LEGGE STEN TIL BYRDEN Beklager..........
Envy Skrevet 2. mai 2008 #10 Skrevet 2. mai 2008 En eks er som regel en eks av en grunn da, og den grunnen kommer du sikkert på igjen rimelig raskt om dere forplikter dere igjen. Jeg tror dette handler mer om at det når er uforpliktet mellom dere jeg. Hadde forsåvidt gjort det samme selv, om jeg fortsatt hadde greid å tenne på eksen. vi møtes stadig vekk som venner og har det kjempehyggelig, men samtidig minnes jeg stadig vekk på hvorfor det ble slutt, og vi gled oxo bare fra hverandre, men selv når man glir fra hverandre er det småting ved den andre personen som irriterer deg..
beyazangel Skrevet 2. mai 2008 #11 Skrevet 2. mai 2008 Akkurat dette har jeg vært gjennom også, jeg og x'en har vært on / off i noen år nå, men inimellom prøver vi å slutte helt med kontakten, men det går som regel den veien at vi møtes etter en stund. Noen er vel bare ment til å være sammen, selvom dagliglivet er litt for tøft. Vi har begge hatt nye kjærester, men begge sammeligner dem med x'en så det varer ikke lenge. Det eneste jeg kan råde deg til er å ta en prat med han siden dere ikke har pratet så mye etter det ble slutt... Om det skulle ende i krangel, ender dere nok opp sammen om en stund igjen når dere har glemt hvorfor dere egentlig kranglet
Gjest TS Skrevet 2. mai 2008 #12 Skrevet 2. mai 2008 virker håpløst det her ja.... sukk vi har aldri kranglet da, var aldri noe sånt som var årsak til bruddet. Men begge har hobbyer på hver sin kant som tar mye tid og penger, egentlig en bra ting for vi respekterer veldig hva den andre gjør og prioriteringer. Men på slutten så ble det sånn at når jeg ikke hadde konkurranser var jeg sammen med veninner og alle andre bortsett fra han + At jeg gikk igjenn om en tøff periode med alvorlig sykdom i nær familie og isteden for å prate om det, og la han støtte meg så skjøv jeg han bort.... Har alltid vært insprinsesse... Ser at de siste mnd vi var sammen så satt vi bare i joggingsen på hver vår side av sofan og spiste godis... Vi sluttet å prate sammen og ting bare døde hen. Skulle ønske vi hadde tatt oss selv i nakken da, og fått ting på track igjen, esteden for å bare ta den letteste veien... For ingen forhold er 110% hele tiden og noen ting er verdt å kjempe for. Var hos han i går igjen, hadde det like supert som alltid. Ting føles som om de siste mnd aldri har eksistert, men er redd for om jeg bringer ting på bane så ødlegger jeg magien.. Han er mye mer tenkede en meg og trenger nok litt tid. Men føler egentlig at ting er så bra nå også, så trenger vel egentlig ikke å prate med han om ting helt enda heller. Han er uansett borte i helgen, men vi skal sees på søndag... Hehe, går med sommerfugler i magen og lurer på hva jeg skal ha på meg, GARANTERT ikke joggingsen
flickan Skrevet 2. mai 2008 #13 Skrevet 2. mai 2008 Hmm.. Jeg får vel være en positiv motvekt jeg da Jeg og min nåværende mann ble sammen da jeg var 19, og var sammen til jeg begynte å studere i en annen by som 21-åring. Var ikke noe dramtaisk i bruddet, men det ble vanskelig med avstandsforhold. Jeg var den som gjorde det slutt, og hadde hele tiden følelsen av at han ville tilbake, men jeg ble forelsket i en annen og det var overhodet ikke aktuelt. Han fikk seg ganske raskt en ny kjæreste og de holdt sammen i 1 1/2 år. Vi hadde lite/ingen kontakt på 2 1/2 år men så traff vi hverandre igjen på en fest hos en felles venn. Da var plutselig alle følelsene tilbake, men begge var skeptisk til å prøve på nytt så vi lot det bli med det.. Noen mnd etterpå ringte jeg han og sa at jeg hadde lyst å bli kjæresten hans igjen. Han sa ja med en gang. Nå er vi lykkelig gift :rødme:
Nelle Skrevet 3. mai 2008 #14 Skrevet 3. mai 2008 Vi fant tilbake til hverandre etter nesten 20 år. Gifter oss til høsten
Gjest ii nå Skrevet 3. mai 2008 #15 Skrevet 3. mai 2008 Hmm.. Jeg får vel være en positiv motvekt jeg da Jeg og min nåværende mann ble sammen da jeg var 19, og var sammen til jeg begynte å studere i en annen by som 21-åring. Var ikke noe dramtaisk i bruddet, men det ble vanskelig med avstandsforhold. Jeg var den som gjorde det slutt, og hadde hele tiden følelsen av at han ville tilbake, men jeg ble forelsket i en annen og det var overhodet ikke aktuelt. Han fikk seg ganske raskt en ny kjæreste og de holdt sammen i 1 1/2 år. Vi hadde lite/ingen kontakt på 2 1/2 år men så traff vi hverandre igjen på en fest hos en felles venn. Da var plutselig alle følelsene tilbake, men begge var skeptisk til å prøve på nytt så vi lot det bli med det.. Noen mnd etterpå ringte jeg han og sa at jeg hadde lyst å bli kjæresten hans igjen. Han sa ja med en gang. Nå er vi lykkelig gift :rødme: Dette høres også ut som meg og min mann. Vi ble sammen som 17 åringer, og pga avstand så ble det slutt. Etter et par år ble vi sammen igjen, og her sitter vi med 2 barn og et 15 år langt og lykkelig ekteskap! Så det går an!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå