Gjest Gjest_Ensom_* Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 Jeg er sliten og lei meg akkurat nå, og kjenner på en ensomhetsfølelse som ikke er god.... Vi har vært samboere i 16 år, og har tre barn under ti år. Sambo har alltid jobbet mye(vært i nordsjøen, alltid prioritert mye overtid i tillegg), har jobbet 14/14 i halvannet år, og nå jobber han skift i en helt annen del av landet. Jeg er førskolelærer og har jobbet i barnehage i alle år, føler at jeg har prioritert hus og familie mye, har heller så å si aldri familie som hjelper til. Nå har jeg akkurat byttet jobb til en helt annen bransje, det er jo slitsomt nok i seg selv. Vi krangler mye. Og hver gang føler jeg at jeg blir overkjørt, møtt med "ja du vet vel best, du er jo pedagog" hver gang jeg vil ta opp noe ang ungene eller det kommer opp naturlig. Eldste sønnen vår skal utredes på BUP, sannsynligvis for Asperger. Det er jeg som har snakket med lærer i alle år(han har ikke vært med på foreldresamtaler), jeg har snakket med PP-tjeneste og når vi får brevet så sitter jeg igjen med en følelse av at han synes det er jeg som har styrt dette. Jeg kjenner jeg sitter igjen med en fryktelig tomhet og ensomhet i meg, vi snakker ikke sammen og når han er på jobb er jeg jo alene da også. Har venninner, men jeg er ikke noe god på å snakke om hvordan jeg har det til andre, dessverre. Noen som har noen trøstens ord til meg????
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2008 #2 Skrevet 1. mai 2008 Noen som har noen trøstens ord til meg???? Synd du bare ber om trøst, for ellers kunne jeg hatt noen konkrete råd til deg.