Gå til innhold

glidemiddel

Fremhevede innlegg

Gjest jente17
Skrevet

Det har seg slik at hver gang jeg og typen skal ha sex, må jeg ha glidemiddel. Hvis ikke så får jeg han ikke inn. Det har ikke noe med at jeg ikke er kåt nok, for jeg merker selv at jeg blir våt. (men ikke våt nok?) I tillegg til dette må jeg også "føre" penisen hans inn, uansett hvilken stilling vi bruker. Jeg har ganske store ytre kjønnslepper, kan dette ha noe med problemet å gjøre? Når han prøver selv merker jeg liksom at han bare glir utenpå leppene, og lander enten oppå venusberget eller nedover. Det er litt flaut å hele tiden måtte hjelpe han inn, og det at jeg må bruke glidemiddel for at han i det hele tatt skal få seg inn i meg. Hva er galt?

Vet ikke helt hva jeg spør om, men kanskje jeg kunne få noen meninger/forslag?

Videoannonse
Annonse
Gjest Alabama
Skrevet
Det har seg slik at hver gang jeg og typen skal ha sex, må jeg ha glidemiddel. Hvis ikke så får jeg han ikke inn. Det har ikke noe med at jeg ikke er kåt nok, for jeg merker selv at jeg blir våt. (men ikke våt nok?) I tillegg til dette må jeg også "føre" penisen hans inn, uansett hvilken stilling vi bruker. Jeg har ganske store ytre kjønnslepper, kan dette ha noe med problemet å gjøre? Når han prøver selv merker jeg liksom at han bare glir utenpå leppene, og lander enten oppå venusberget eller nedover. Det er litt flaut å hele tiden måtte hjelpe han inn, og det at jeg må bruke glidemiddel for at han i det hele tatt skal få seg inn i meg. Hva er galt?

Vet ikke helt hva jeg spør om, men kanskje jeg kunne få noen meninger/forslag?

Bruker du p-piller eller liknende med hormoner? Hormoner er killer for sexlivet mitt fordi jeg ikke blir like våt når jeg bruker det, og fordi det tar så lang tid å bli så våt før man kan sette igang.

Jeg må også lede kuken på plass innimellom, men det er mest i frykt for at han skal bomme på hullet. Det er så vondt hvis han dytter litt hardt på og treffer for langt opp eller ned....

Gjest jente17
Skrevet

Jeg går på microgynon, det har jeg gjort siden vi ble sammen.

Jeg syntes liksom det blir litt plagsomt å hele tiden måtte fikse ting selv, og syns heller at ting skal gå.. "fort og naturlig" om du skjønner. Det er det jeg ser for meg ihvertfall. Jeg har ikke hatt mye sex før han jeg er sammen med nå, så jeg har ikke akkurat så veldig mye erfaring heller..

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Jeg må også nesten hele tiden uavhengig av partner hjelpe kuken inn. Det er helt vanlig. Er han stor han typen din da?

For nå har jeg truffet en med stort utstyr og vi har problemer med å få den inn først selv om jeg er veldig våt

Skrevet

Det er helt vanlig og ingen ting å skamme seg for. Noen ganger er det veldig deilig med et raskt knu... I de tilfeller er også min partner for tørr. Hun fuktes spytt, olje e.l. hun har for hånden. Stort sett så synes vi det er best å holde på en stund. Da bruker vi lang tid til oppvarming før jeg trenger inn, ofte også med at jeg gir oral sex på henne. Da er det sjelden noe problem. Sex skal være en nytelse for begge parter. Håper dere klarer å senke skuldrene og la det ta den tiden det trenger. Det er også viktig at dere har såpass godt forhold dere imellom slik at dere kan prate om disse tingene. Hvis ikke, burde du kanskje vente litt. :)

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg må også nesten hele tiden uavhengig av partner hjelpe kuken inn. Det er helt vanlig.

Jeg også. Kan egentlig ikke se for meg at jeg har hatt sex i det hele tatt nesten uten å ha hjulpet til i to sek med å plassere ham rett. Raskt og naturlig blir det likevel, jeg må ikke føre ham inn men plassere ham rett liksom så tar han seg av resten.

Gjest Alabama
Skrevet
Jeg går på microgynon, det har jeg gjort siden vi ble sammen.

Kanskje du burde bytte til annen prevensjon? Det kan være derfor du ikke blir våt nok!

Gjest GGjest
Skrevet

Det er ikke noe flaut med å hjelpe dem inn hvert fall. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...