Lillros Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 Fortell hva du har gjort på idag. Kansje vi kan få inspirasjon på å gjøre noe anderledes..Noe nytt! Jeg må si jeg har vært en kjempe slask idag. Har for det meste sovet, gått en passe lang tur med min sambo (det er tydeligvis tøft å si "sambo" istede for "samboer" her på kvinneguiden), laget en snadder spagetti til middag, kjøpt en utrolig god sjokolade kake som ligger i frysedisken på butikken, og sett masse på sopranos! No lager min sambo(er) smoothie :o)
Honey Bee Skrevet 30. april 2008 #2 Skrevet 30. april 2008 I dag hadde jeg sønnen hjemme pga mistanke om øyekatar men som viste seg å være bjørkeallergi.Vi tok en spasertur ned til sentrum for å levere noen papirer og for å klage på vogna.Det dummeste kjøpet jeg har gjort,har egentlig lyst å heve kjøpet Har gått frem og tilbake til barnehagen(10,5 km)Meeeget fornøyd med det ja Satt en time og ventet på time hos legen En halvtime på apoteket for å få levert inn resepten,2 rimelig leie unger på slep. Spiste en veeeeeldig enkel middag.Pølse og brød Har fått somlet meg til å levere selvangivelsen,endelig....Nå er det natta snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå