Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fortell hva du har gjort på idag. Kansje vi kan få inspirasjon på å gjøre noe anderledes..Noe nytt! :)

Jeg må si jeg har vært en kjempe slask idag. Har for det meste sovet, gått en passe lang tur med min sambo (det er tydeligvis tøft å si "sambo" istede for "samboer" her på kvinneguiden), laget en snadder spagetti til middag, kjøpt en utrolig god sjokolade kake som ligger i frysedisken på butikken, og sett masse på sopranos! No lager min sambo(er) smoothie :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I dag hadde jeg sønnen hjemme pga mistanke om øyekatar men som viste seg å være bjørkeallergi.Vi tok en spasertur ned til sentrum for å levere noen papirer og for å klage på vogna.Det dummeste kjøpet jeg har gjort,har egentlig lyst å heve kjøpet :tristbla:

Har gått frem og tilbake til barnehagen(10,5 km)Meeeget fornøyd med det ja :jepp:

Satt en time og ventet på time hos legen :sukk:

En halvtime på apoteket for å få levert inn resepten,2 rimelig leie unger på slep.

Spiste en veeeeeldig enkel middag.Pølse og brød :fnise: Har fått somlet meg til å levere selvangivelsen,endelig....Nå er det natta snart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...