Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på å kjøpe extensions fra ebay, men det står at de er: "DOUBLE wefted for extra volume"

Noen som vet hva det betyr? På bildet av dem ser de litt annerledes ut oppe, ser ut som om spennen er så stor at det blir en liten bul av det.

Er det det hun mener skal gi effekten av volum??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis spennen er så stor at det blir bul , er det vel ikke fint?hvis det er punkt fester da. uansett så vil du jo få ekstra volum av extensionsene, så jeg hadde ikke giddi å betalt mer bare fordi de skal gi ekstra volum.

Gjest Gjest
Skrevet

De kostet ikke noe ekstra for double wefted, var det eneste hun solgte. Også sto det fremhevet at de var double wefted som om dette var veldig bra.

Men ikke vet jeg, har ingen erfaring med clip in extensions.

Sto at dama var sertifisert frisør med god erfaring innen extensions. Og hun hadde veldig gode tilbakemeldinger på ebay om de extensione hun solgte.

Har lyst å kjøpe, men ble litt usikker. Vil helst handle hos henne pga prisen. Kostet bare 500 kr, sammenlignet med alle de andre så er jo det billig.

Gjest Odense
Skrevet
De kostet ikke noe ekstra for double wefted, var det eneste hun solgte. Også sto det fremhevet at de var double wefted som om dette var veldig bra.

Men ikke vet jeg, har ingen erfaring med clip in extensions.

Sto at dama var sertifisert frisør med god erfaring innen extensions. Og hun hadde veldig gode tilbakemeldinger på ebay om de extensione hun solgte.

Har lyst å kjøpe, men ble litt usikker. Vil helst handle hos henne pga prisen. Kostet bare 500 kr, sammenlignet med alle de andre så er jo det billig.

Har du link? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...