lilje Skrevet 13. mai 2003 #1 Skrevet 13. mai 2003 jeg har nettopp fått tv3, :oops: , jepp og har aldri før sett en eneste episode av charmed... men nå i d siste har jeg fulgt litt med da :-? Noen som kan historien bak, skjønner ikke noe jeg.... noen ganger er hu eine dau, og neste gang er a i livet? kan noen gi meg en oppdatering så skal jeg være evig takknemlig!!! (Litt hekta allerede kanskje? :blunke: )
Ruby Skrevet 13. mai 2003 #2 Skrevet 13. mai 2003 Du følger nok litt med på de nye og de gamle episodene om hverandre. I den gamle serien var Prue (Shannon Doherty) med, men når hun døde kom en ny søster inn i serien som heter Paige (Rose McGowan). (Hun vokste opp med adoptivforeldre, og i søken etter sine virkelige foreldre fant hun sine søstre). Konseptet går jo ut på "The power of three", tre heksesøstre som skal kjempe mot "The Source", den ultimale demonen, og på veien treffer de på mange de må bekjempe!
Tusenfryd Skrevet 13. mai 2003 #3 Skrevet 13. mai 2003 Tja - jeg ser på begge seriene - men jeg har fulgt med hele tiden - ser du på gamle eller nye episoder? TV3 sender på ettermiddagen hverdager de gamle episodene, de nye går på tirsdag og onsdag 2030 (hvis det ikke er foppallkamp :evil: ). Piper er gift med Leo - jentenes beskyttende engel. I episodene på ettermiddagen har hun en stund virret mellom Dan (naboen) og Leo. Phoebe blir på ettermiddagene kurtisert av Cole, en statsadvokat som egentlig er sendt av Kilden for å bryte opp "power of three". Det ender med at han elsker Phoebe, og de gifter seg. Men selv om han er halvt menneske og halvt demon, ender han opp som Kilden selv. I hver episode skal de hjelpe en uskyldig. Og de møter som nevnt mange hindringer og har mange magiske møter. Synes serien er glitrende jeg. Følger også med søndager på ZTV - og hvor i historien de er der har jeg mistet litt oversikten over - midt i mellom, tror jeg.
MarianneE Skrevet 13. mai 2003 #4 Skrevet 13. mai 2003 de nye går på tirsdag og onsdag 2030 (hvis det ikke er foppallkamp :evil: ). Og foTTBall er det jo ofte, sukk......... (liker fortball, men utenlandsk champions league intresserer meg midt i r***) Har ikke vært nye-charmed på flere uker nå!! :x
Gjest Starya Skrevet 13. mai 2003 #5 Skrevet 13. mai 2003 Åh, jeg elsker charmed. (guttungen også..) Jeg trodde serien hadde pause nå pga at det alltid bare var fotball når jeg slo på. Det er en syk prioritering tv3 har... Når er det reprise-episodene går? Jeg har ikke fulgt serien slavisk, så det kan jo være episoder jeg ikke har fått med meg. dessverre har jeg ikke z-tv lenger. Dumme, dumme telenor. :evil:
Gjest Diva Skrevet 13. mai 2003 #6 Skrevet 13. mai 2003 Ååå, jeg og elsker den serien. Men vi har ikke tv3 vi da... *Sukke* Forhåpentlig får vi leiligheten vi ønsker oss, og der er det kabelTV Da skal det bli morro
Gjest Mzfire Skrevet 13. mai 2003 #7 Skrevet 13. mai 2003 Får prøve å huske å få med meg "Charmed" Liker serien veldig godt, men får aldri fått med hver episode. Men skal prøve å huske at det er på tirsdager..
Gjest Cruella Skrevet 13. mai 2003 #8 Skrevet 13. mai 2003 Unnskyld meg, men jeg synes serien er helt idiotisk. Jeg må tilføye at jeg ikke har sett mer enn 2-3 episoder, men Hallo, serien er jo helt sjarmløs!!!
Gjest Starya Skrevet 13. mai 2003 #11 Skrevet 13. mai 2003 Min favoritt er forresten Cole. Hva er det med jenter og "slemme" gutter...?
Gjest Mzfire Skrevet 13. mai 2003 #12 Skrevet 13. mai 2003 Snille gutter er vel for mange jenter kjedelige og for trygge
lilje Skrevet 13. mai 2003 Forfatter #13 Skrevet 13. mai 2003 takker og bukker for svar:9 i dag har jeg sett 3 :o episoder av charmed... er helt hekta... blir litt surrete da, for de sendes jo på tv3 norge, sverige og danmark +z-tv.... men d er jo så morro... skjønner litt mere nå da, men hva drepte egentlig prue???? åhh...gleder meg til i morgen (må nevne at jeg jobber skift så jeg er ingen lat tv slave som bare er hjemme )
Gjest Starya Skrevet 14. mai 2003 #14 Skrevet 14. mai 2003 Prue ble skutt, og grunnet slemme omstendigheter kunne ikke Cole redde henne. Jeg tror det kan hjelpe deg om du søker på f.eks charmed og synopsis på google. Da kan du fine beskrivelser av alle episoder, slik at du får en oppdatering på hva som har hendt.
Ruby Skrevet 14. mai 2003 #15 Skrevet 14. mai 2003 Prue ble skutt, og grunnet slemme omstendigheter kunne ikke Cole redde henne. PS: Det er Leo som er whitelighter og kan redde mennesker fra sykdom......
Gjest Flau! Skrevet 14. mai 2003 #16 Skrevet 14. mai 2003 Auda! Selvsagt er det Leo! :oops: Jeg må ha tenkt på Cole like før, eller noe slikt... Flau Starya
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå