treningsjenta Skrevet 30. april 2008 #1 Del Skrevet 30. april 2008 Om man er tynn rundt livet, men har store hofter hvordan bikiniunderdel anbefales da? Jeg synes jeg ser så lubben ut med vanlig truser, og synes det henger over kanten. men føler meg i grunnen ikke noe bedre med shortser heller... Hva anbefales? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Rasoul Skrevet 30. april 2008 #2 Del Skrevet 30. april 2008 1. http://img92.imageshack.us/img92/2986/021041706bikini9oc.jpg 2. http://www.popit.no/upload/2007_q2/smilefj...er/bikini_a.jpg Bikini 1 vil sitte fint vil jeg tro, ettersom en slik truse gjør at bena ser lengre ut. Bikini 2 vil som regel gjøre at man fremhever lårene, og få dem til å se større ut enn de er. Men med tanke på midje, så vet jeg sannelig ikke :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 2. mai 2008 #3 Del Skrevet 2. mai 2008 Tråden ryddet. Reglene. Arwen (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
desert_rose Skrevet 3. mai 2008 #4 Del Skrevet 3. mai 2008 Tråden ryddet. Reglene. Arwen (mod) hvorfor ble denne tråden sluttet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2008 #5 Del Skrevet 4. mai 2008 Den ble ikke stoppet; hun bare fjernet mitt innlegg om korrekt bruk av ordet 'hvordan'. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
En som vet Skrevet 4. mai 2008 #6 Del Skrevet 4. mai 2008 Så vidt jeg husker av en artikkel jeg leste en gang, så anbefalte de bikiniboksere for kvinner med lite former. Så da ville jeg ihvertfall ungått shorts! Husker desverre ikke hva de anbefalte for andre kroppstyper... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2008 #7 Del Skrevet 4. mai 2008 okey:) har samme problem som deg treningsjenta.liker ikke skille mellom livet (har et tydelig innsnitt) og hoftene. håndtakene begynner jeg heldigvis å få skikk på. har tidligere brukt shorts, synes det har funket fint, har klart å gjemme det skillet litt. men nå har jo hoftene mine litt litt større. så jeg vet ikke om jeg skal satse på enmidels stor knyteunderdel selv om jeg føler meg litt naken med sånne siden de ofte pleier å være knøtta små både framme og bak. noen som vet om merker som fører større slike underdeler? desert_rose Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
desert_rose Skrevet 6. mai 2008 #8 Del Skrevet 6. mai 2008 dytte opp..* noen som har samme problem? desert_rose Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miel Skrevet 6. mai 2008 #9 Del Skrevet 6. mai 2008 Jeg har brede hofter og korte bein, men er smal i livet. Kan IKKE ha hotpants eller tanga med knyting i sidene. "Vanlige" truser, gjerne med litt høy skjæring, forlenger bena og får rumpa til å se mer spretten ut. Knyting kan gå an dersom den ikke er i siden, men litt mer foran, hvis dere skjønner. HM har hatt mange slike de siste par årene - som denne her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Imsdal Skrevet 7. mai 2008 #10 Del Skrevet 7. mai 2008 Store hofter: - Prøv å dra oppmerksomheten oppover, ved å feks. bruke en fargerik overdel og en mørkere underdel - Unngå liggende striper - Bruk stor nok bikinitruse så ikke rumpa blir delt i to bak - Høy skjæring vil få hoftene til å se enda større ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå