junibrura Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 Skal feire bryllup på stedets beste hotell. Har fått forslag på festmeny og vi har vel egentlig bestemt oss for hvilken vi skal gå for. Men, - tenkte at prøvesmaking hadde vært en god ide da vi kan gå god for hva gjestene våre får å spise ( vi blir ca 25 stk) Vi kommer til å legge mange penger igjen på dette hotellet, og jeg ble litt perpleks da hotellet krever av vi (jeg og min tilk.) må betale 1000,- tilsammen for å prøvesmake 2 menyer (som er mindre en en vanlig porsjon). Ble såpass sur at jeg vurderer bare å bestemme en meny uten å smake. Har dere erfaringer???? Må man betale, - eller ikke slik dere har opplevd det??
Fun Light Skrevet 30. april 2008 #2 Skrevet 30. april 2008 Det der syns jeg hørtes helt urimelig ut fra hotellets side!! Makan til dårlig service! Jeg hadde blitt potte sur selv jeg.. Vi har bare prøvesmakt bryllupskake to steder. Måtte ikke betale noe for det, fikk fire stykker kake på deling og kaffe til oss begge to. Det skulle bare mangle! Det er slikt som skaffer kunder!!
øyenstikker Skrevet 30. april 2008 #3 Skrevet 30. april 2008 Vi fikk prøvesmake menyen når vi var på befaring på lokalet for en tid siden. Møtet var på ettermiddagen, og de sa de ville spandere middag på oss. Betalte selvfølgelig ingen ting for det. Dette syns jeg var mye penger også...mener får en bra middag ute til den prisen, og dere skal smake for å bestemme meny...det er to forskjellige ting Ville valgt uten prøvesmaking jeg
~Minni~ Skrevet 2. mai 2008 #4 Skrevet 2. mai 2008 Vi har prøvesmakt kaker to steder og fikk smake flere typer kaker gratis i tillegg til at de spanderete kaffe eller noe annet å drikke. Når vi har vært der vi skal ha festen for å spørre dem om noe tilbyr de oss alltid noe å drikke på og da vi var der mens de serverte lunsjbuffet fikk vi dette. De hadde egentlig ikke prøvesmaking av menyen, men da jeg ba om det laget de to hovedretter og to desserter (som valget vårt sto mellom) og vi måtte ikke betale for noe av dette heller Vi kommer til å legge igjen en del titusner der så at de krever betalt for prøvemiddag for to synes jeg var direkte frekt av dem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå