Gå til innhold

Festprogram

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har ikke et ønske om sanger i bryllupet, syns det er utrolig harry.

Så hva med festprogram? Lurer litt på om jeg skal lage dette. Er ferdig med bordkortene, og har laget et utkast til festprogram som ble veldig pent. Vil da ha Meny, bordplassering, og skrive litt om hvilken forbindelse hver gjest har til brudeparet. Ellers så skal det vel ikke noe mer i det programmet. Nå vurderer jeg sterkt å ikke lage dette, fordi jeg tror det bare blir teit.

Den eneste grunnen til at jeg vil lage dette er igrunn at jeg syns det er utrolig morsomt å dille med slike ting. Og så ble det veldig pent.

Hm, noen tanker her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor synes du det bare er teit? Jeg synes det var en god og original idé jeg! Kan jo eventuelt supplere med bilder av brudeparet, kanskje historien om hvordan dere møttes og ble et par, litt om veien mot bryllupet osv..?

Skrevet

Vet ikke om dere har tenkt å gi ut dette mens dere er hos fotograf eller noe..? I tilfelle vil jo dette festprogrammet være noe gjestene kan bla i for å få tiden til å gå mens dere er borte.. Evt en fin greie å ha for å komme i kontakt med de man ikke kjenner så godt.. "Åå så det er DU som er tanta til brudgommen, ja!" eller "hehe visste ikke at du var så flink til å sjonglere, Gunnar!" Litt sånn.. Hvis du skjønner hva jeg mener..

Overhode ikke teit å sløyfe sanger - og festprogrammet trenger ikke inneholde mer enn det du foreslår. Meny er jo veldig fint å få, da vet man hva man spiser. I tillegg kan det jo være mange som setter pris på å ta med dette hjem som et minne om deres store dag!

Lykke til!

:klemmer:

Skrevet
Hvorfor synes du det bare er teit? Jeg synes det var en god og original idé jeg! Kan jo eventuelt supplere med bilder av brudeparet, kanskje historien om hvordan dere møttes og ble et par, litt om veien mot bryllupet osv..?

Det var en god ide. Vi har igrunn en veldig morsom historie for hvordan vi møttes. Takk for forslag.

Grunnen til at jeg tenker at det det blir litt dumt, er fordi jeg ikke kunne fylle festprogrammet med så mye uten sanger. Med en historie om oss, så kan den faktisk bli litt morsom.

Skrevet
Vet ikke om dere har tenkt å gi ut dette mens dere er hos fotograf eller noe..? I tilfelle vil jo dette festprogrammet være noe gjestene kan bla i for å få tiden til å gå mens dere er borte.. Evt en fin greie å ha for å komme i kontakt med de man ikke kjenner så godt.. "Åå så det er DU som er tanta til brudgommen, ja!" eller "hehe visste ikke at du var så flink til å sjonglere, Gunnar!" Litt sånn.. Hvis du skjønner hva jeg mener..

Overhode ikke teit å sløyfe sanger - og festprogrammet trenger ikke inneholde mer enn det du foreslår. Meny er jo veldig fint å få, da vet man hva man spiser. I tillegg kan det jo være mange som setter pris på å ta med dette hjem som et minne om deres store dag!

Lykke til!

:klemmer:

Vi tenkte vel i utgangspunktet at det skulle ligge ved bordet, men kan som du sier være noe gjestene kan bla i mens vi er hos fotografen. Er det vanlig å ha festprogram? Litt redd jeg gjør for mye utav alt. Har to kjoler for at jeg ikke klarte å bestemme meg. Laget 10 forskjellige invitasjoner før jeg fikk bestemt meg osv..

Skrevet
Vi tenkte vel i utgangspunktet at det skulle ligge ved bordet, men kan som du sier være noe gjestene kan bla i mens vi er hos fotografen. Er det vanlig å ha festprogram? Litt redd jeg gjør for mye utav alt. Har to kjoler for at jeg ikke klarte å bestemme meg. Laget 10 forskjellige invitasjoner før jeg fikk bestemt meg osv..

Hvor ofte har man mulighet til å slå på stortromma?

Go for it!!

Vi skal ha festprogram. Med omtrent de tingene du nevner som innhold.

Oi, to kjoler? En kort og en lang - og bytte til festen eller?

Skrevet

Oi, to kjoler? En kort og en lang - og bytte til festen eller?

Skrevet

Jeg heier også på festprogram og stortromme for den store dagen :)!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...