Gjest Gjest1111 Skrevet 1. juni 2008 #21 Skrevet 1. juni 2008 Det er iallefall enkelt å se at stor pikk og gudommelig kropp er viktig for å komme på listen deres Ingenting galt i det altså. Bare en observasjon.
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2008 #22 Skrevet 1. juni 2008 Og her klarer man faktisk å gjøre dette til en penistråd.... Jeg har aldri følt noe behov for å leve i fortiden. Det er her og nå som betyr noe, ikke en jeg hadde herlig sex med for 10 år siden.
Gjest miss.ST Skrevet 29. desember 2008 #24 Skrevet 29. desember 2008 Ja, jeg har en som jeg umulig klarer og slutte å tenke på. Var ute på byen med en vennine, hvor vi traff på en kompis av henne, jeg husker jeg stvinet helt opp, og jekk fikk liksom varme stikk bare jeg gjore en liten bevegelse, Han var høy, ganske godt bygget med markerte muskler, mørke blond, og noen øyner som var så mørke at de så sorte ut... vennina mi forklarte senere på kvelden at han hadde et så pass stoort utstyr, at hun hadde blit revnet opp om hun ikke hadde vert kåt nok. Kvelden tokk slutt og han følte meg hjem, jeg kunne se bare på buksa til fyren at vennina mi snakket sandt Jeg var blit så kåt på han, bare med og se på han, og fantasere om utstyret og musklene. Jeg inviterte han inn, og han ble med inn, det tokk ikke lange tiden før han hadde meg presset opp mot vegen og stengte meg inne i di sterke hendene hans, og jeg sjente de store lippene hans bare dekket mine, og lemet hans som presset mot kjønnet mit, var rett før jeg skalv så kåt jeg var.... Da jeg drog ned buksa hans sammen med boxseren var det ikke langt i fra før jeg ble smiket til av en ENORM kuk, det var ikke VERDENS største eller noe, men denne må jeg tippe var LANGT over 20cm, og den hadde et ganske så stort kukhodet, selve hodet var en del tykkere en selve kuken, hvor den også var nokså over dimet rundt. Makan til mer fantasi kuk har jeg aldri hatt eller set for meg. Han små frista meg med den med og bare skli hodet mellom leppene mine mens jeg var løftet opp etter vegen, og jeg var så kåt at kuken hans var ganske så våt fra meg bare med de få strykene, når jeg endelig fikk den inn i meg ALT bare eksploderte for meg, den kuken bare FYLLTE ALT opp i meg, og jeg tviler egentlit på han fikk helle inni meg. Jeg skal ikke skrive noe sex novele, men han her husker jeg bare hver minste detalj på, det ente med og ha sex over ALT og det varte så utrolig lenge, at jeg ble nesten lit edru i slutten, og når jeg første sjente han kom inni meg, var d som om dusjhodet var inni meg og vanne ble slått på inni meg... Når han endelig våknet, var han utav døra før jeg fikk våknet til. Synd det bare ble til den enne gangen Han har virkelig ødelakt "vanlig" sex for meg.
Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2008 #25 Skrevet 29. desember 2008 Absolutt alle jeg noensinne har ligget med, med begrunnelsen av at jeg er selektiv og kresen.
cilja Skrevet 29. desember 2008 #26 Skrevet 29. desember 2008 Eksen min. Fyrverkeri i senga hver gang, men et mareritt å leve sammen. Mange år siden.
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2008 #27 Skrevet 30. desember 2008 Glemmer aldri den første ungdomskjæresten min! En mer snerten og veldreid kropp skal man se lenge etter, i allefall nå som man holder seg over 20 Perfekt høyde, perfekte hofter, deilig sprettrompe, myke og faste pupper, og verdens søteste lille ansikt :rødme: Og med ei lita stram jomfrumus som jeg fikk grise til så mye jeg ville Har fantasert om henne i over 10 år nå, og aldri vært borti noe lignende siden...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå