Gjest solgjest Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 Den beste ever! Ikke nødvendigvis følelsesmessig men seksuelt, tiltrekning, selve settingen....ja, det kan være hva som helst. Hvorfor glemmer du aldri han/henne?
Gjest Alabama Skrevet 30. april 2008 #2 Skrevet 30. april 2008 En jeg holdt på med i fjor sommer var gull i senga!! Han fikk meg til å komme på under et halvt minutt første gang vi hadde sex, og så igjen og igjen og igjen.... Og etter han selv hadde kommet, så klarte han å fortsette.... Hmmmmmm..... Vi passa perfekt sammen, seksuelt.. Dessverre ikke på så mange andre områder..
Alice Ayres Skrevet 30. april 2008 #3 Skrevet 30. april 2008 Han jeg aldri glemmer seksuelt var ikke spesielt begavet i senga, men du verden hvor forelsket jeg var i ham. Det var blandingen av løpske følelser, ungdommelighet, fomling og forventninger som gjorde denne opplevelsen uforglemmelig. Jeg får fremdeles hjertebank ved minnet. :rødme:
Gjest solgjest Skrevet 30. april 2008 #4 Skrevet 30. april 2008 Jeg har to.. En finne som jeg traff i en ukes tid. Han var som duracell kaninen, ikke bare tempomessig men langvarig. Husker vi holdt på fra kl 16-(sånn ca)og han kom mange ganger. Hver gang han kom var han like stiv etterpå og fortsatte.Jeg kunne ikke fatte hvor heldig jeg var Muskuløs, flott og oste selvtillit. Han er vel den eneste mannen som han knullet meg oppetter veggene.Bokstavelig talt. Den andre hisset meg opp med sms lang tid i forveien. Kompisen til en jeg hadde noe på gang med. Men første gang han møtte meg sa han det rett ut. "Jeg sliter, jeg har lyst på deg." Der var jeg solgt. Utrolig flott mann. Dyrisk tiltrekning. Vi kunne selvfølgelig ikke hoppe på hverandre, så det ble noen lange uker med venting....Veldig sensuelt og verdt å vente på.
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2008 #5 Skrevet 30. april 2008 Den jeg aldri glemmer, er den første kjæresten min. Vi var veldig unge, men han er til dags dato den beste jeg har hatt. Litt trist, egentlig....etter som det er over 20 år siden. Har muligheten til å få oppleve han igjen nå, men nøler. Tenk om det ikke er slik jeg husker det, og alle mine gode minner om han blir ødelagt?
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2008 #6 Skrevet 30. april 2008 En kamerat til en eks (etter at eksen hadde blitt eks). Han hadde bare en råhet i senga som matchet meg. Har aldri truffet noen før eller siden som ham.
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2008 #7 Skrevet 1. mai 2008 Jeg har vært heldig med de fleste av mine sexpartnere, har hatt både dyrisk tiltrekning, råhet og det som bedre er med omtrent alle. Men det er en som skiller seg veldig ut akkurat når det kommer til oralsex. Ingen har fått meg til å komme så hardt bare ved hjelp av tunga verken før eller siden. Han har omtrent ødelagt det for meg, det blir nesten kjedelig når andre skal gjøre det og ikke er like gode!
Gjest Gjest_Jaka_* Skrevet 2. mai 2008 #8 Skrevet 2. mai 2008 Jobbseminar på danskebåten (!). Begge akkurat passe brisne, begge to med kjedelige samboere hjemme, og en hel natts herjinger. Uten prevensjon. Han var utrolig til å holde kontroll og jeg har aldri - verken før eller siden - hatt så mange orgasmer i løpet av en natt. Litt tungt at det ikke ble noe mer, men begge flyttet fra sine respektive samboere etter kort tid, så jeg tror han hadde en ganske ok natt han også...
Gjest glamourgirl Skrevet 2. mai 2008 #9 Skrevet 2. mai 2008 Hm... Jeg har to. Burde sikkert skrevet denne anonymt, men what the hell... Etter å ha brutt ut av et forhold som hadde vært sexløst i flere år, ble jeg sjekket opp på ferie i utlandet. Jeg var helt sikker på at jeg var helt uten seksuell utstråling og evner. Vi hadde en meget tilfredsstillende og heftig ONS, noe jeg verken har drevet mye med før eller siden. Jeg fikk rett og slett pult i meg ganske mye selvtillit, og det var rett der og da. (I etterkant fant jeg ut at han var både hot og berømt, og da kunne jeg kose meg litt med det også) Ellers så er det han som jeg hadde vært så ufattlig tiltukket av så lenge, at første gang han kysset meg kom jeg så det sang. Det er uten sammenligning den beste sexen jeg noensinne har hatt. Det er noe med å treffes på flere plan, og være avslappet sammen, og ha sånn sex som er morsom, opphissende, riktig og en god del annet fint...
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2008 #10 Skrevet 2. mai 2008 Heldigvis er den beste jeg har hatt min kjære. Maken til kontroll han har og får meg selv til å føle meg bra. Jeg får flere orgasmer og har lyst på sex nesten hele tiden.. Pirrende bare jeg tenker på han.. Har aldri vært borti liknende før..
cilipili Skrevet 2. mai 2008 #11 Skrevet 2. mai 2008 Heldigvis er den beste jeg har hatt min kjære. Maken til kontroll han har og får meg selv til å føle meg bra. Jeg får flere orgasmer og har lyst på sex nesten hele tiden.. Pirrende bare jeg tenker på han.. Har aldri vært borti liknende før.. Samme her! Heldigvis Kan ikke sammenlignes med noen andre...
Suzy Skrevet 3. mai 2008 #12 Skrevet 3. mai 2008 Hm, det er vel en som er helt spesiell ja... Kjemien, følelsene, kroppen hans osv var bare 100 % det jeg tenner på og vil ha. Har ikke mistet hodet så til de grader med noe menneske. Både godt og vondt på en gang egentlig, for det ble aldri oss. Men heldigvis har jeg funnet en jeg matcher veldig godt med nå også, så jeg er veldig fornøyd.
Gjest Gjest_Anne_* Skrevet 3. mai 2008 #13 Skrevet 3. mai 2008 Ja, det er ikke vanskelig å huske. For ti år siden hjalp ei god veninde meg ut av et vanskelig forhold og vi reiste på ferie på en annen kant av landet hvor vi møtte mange av hennes hyggelige venner derfra bla. HAN! Han var "høy og mørk", nydelig,trygg og sexy ogfikk meg raskt til å blomstre igjen, OG han var singel. Dette visste min venninde og hun innrømte etterpå en baktanke m.introduksjonen. Han var så morsom og hadde sånn kontroll og han nesten forgudet min litt frodige kropp som gjorde at han nesten bare ville ha meg bakfra. Det var nytt for meg ,men med han bare deilig og naturlig. Husker han også spesielt fordi han var helt utrolig velutstyrt. (Min veninde innrømte også dette, med et stort flir en stund seinere at, hun hadde fra ei annen veninde derfra, ryktet om hans penisstørrelse.) Jeg hadde aldri hatt noen i nærheten av hans størrelse, men han fikk meg i en sånn opphisset "tilstand" at jeg syns penisen hans var bare deilig og gjorde meg utrolig tent.Litt skremmende i starten, men han hadde virkelig lært seg kunsten å bruke størrelsen til å tilfredstille en kvinne. Veldig forsiktig i starten og jeg fikk orgasmer... Han hadde sånn kontroll og i løpet av de to ukene ble det ofte jeg traff han og det ble heftigere etterhvert, jeg var så våt at det rant av meg når jeg skulle treffe han. Det var nesten flaut, og når jeg reiste føltes skjeden helt fullstendig åpen og noe sår husker jeg. Helt spesiell opplevelse og beste sexen jeg har hatt
Teriyaki Skrevet 3. mai 2008 #14 Skrevet 3. mai 2008 Den beste jeg har hatt sex med er nåværende kjæreste! Ellers er det jo en episode med en ons som er litt pirrende. Han hadde stor penis, var 7 år eldre enn meg og veldig veltrent.
Gjest Gjest_Brita_* Skrevet 4. mai 2008 #15 Skrevet 4. mai 2008 Kanskje ikke den beste siden vi ikke gjennomførte samleie, men den mest spennende og opphissende opplevelsen. Jeg var 25, han 19. Han hadde den desidert største pikken jeg noen gang har sett, rett og slett skremmende stor. Jeg turde ikke engang prøve å få den inn i meg, men det var en uforglemmelig opplevelse å få leke med denne kjempepikken en hel natt. Følelsen da han knullet meg mellom brystene og synet av spruten (ja, spruten var også stor!) er helt uforglemmelig. Det var en typisk engangsgreie, men digg å tenke tilbake på. Men den BESTE sex'en har jeg med mannen min!
Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2008 #16 Skrevet 4. mai 2008 hm...må være sexen med en muskelbunt av en mann. 0 følelser men det var noe herlig i det at han var så tung og litt rå med meg. Gjentok seg til stadighet i en periode. Fikk jo aldri nok
Gjest NdV Skrevet 5. mai 2008 #17 Skrevet 5. mai 2008 Hmmm, på ferie i Italia en gang, traff en herlig mann som jeg tilbragte flere dager og netter med. En kunstner med tunge og hender, og en lang, TYKK kuk som alltid var hard. Gud fader, for en mann.....
Gjest Gjest_klara_* Skrevet 10. mai 2008 #18 Skrevet 10. mai 2008 Jeg var 28 år stor med store bryster og fyldig rompe.. Fant en gutt på nettet som det var noe spesielt med.. Da han sendte meg bilde holdt jeg på å dette i bakken. Han var så nydelig. Bestemte meg for å møte han. Da vi skulle ha sex, skvatt jeg fælt.. Han var så tynn, men ut spratt den SVÆRE kukken. En ordentlig grov en... Det ble nesten for mye for gamlemor.. Hehe.. Hadde problemer i begynnelsen.. med å ta den i mot... Men vi fortsatte å møtes... siden han var så ung så stod den hele tiden. Til fordel for mitt umettelige behov... Jeg ble helt avhengig av den kukken der.. den var så ufattelig deilig. Holdt på å voldta typen, når han kom inn av døra.. Selv om han var bare 18 og jeg var 28, så var det helt knall!!! Men det tok slutt... Eneste jeg angerer på var at jeg ikke tok en avstøpning av herligheten! hehe
Chord Skrevet 26. mai 2008 #19 Skrevet 26. mai 2008 Har en, som jeg fortsatt er betatt av da.. Fra første gang jeg så han visste jeg at han kom til å bety noe spesielt for meg. Vi hadde kjempebra kjemi og utrolig mye til felles, alt bare stemte. Havnet til sengs med han, og alt ble egentlig bare så mye bedre! Husker spesielt en gang jeg var hos han, og vi gikk inn kjellerstua hans (som det var en seng i). Det var det mørkt, såpass mørkt at det var såvidt jeg så han. Han ga meg et kyss, løfta meg opp med sine sterke armer og bar meg i senga hvor han la meg ned og fortsatte å kysse meg. Han kunne sine ting! Skal flytte hjem om 1 mnd, og dere kan jo gjette hvem jeg skal se etter da :gjeiper:
Sans Skrevet 26. mai 2008 #20 Skrevet 26. mai 2008 Det er liksom flere... Det er han jeg var så forelsket i at synet av ham var alt forspillet jeg trengte. Sexen var liksom ikke så bra, men allikevel...... Det er han jeg sjekket opp på byen en gang, vi utvekslet tlfnr og datet litt, og hadde vanvittig rå sex, han fikk meg til å føle meg som en gudinne med hvert blikk han sendte. Helt enorm spenning mellom oss, til å ta og føle på. I den grad at vi endte med å ha sex på de merkeligste steder, bare fordi vi ikke klarte å la være. Det er han som var 13 år eldre enn meg da jeg var 19, og som jeg var så veldig veldig trygg på, og som den dag i dag gir meg komplimenter osv som får meg til å blomstre. Det er ham jeg er sammen med nå, han jeg håper blir min siste. Han vil ha meg "hele" tiden, og jeg føler meg 100% trygg på ham, og jeg vet han synes jeg er deilig. Følelsen av ham, og lydene han lager gjør meg enda mer forelsket Det er så godt og bra, og trygt og rått på en og samme tid. Vi matcher totalt fysisk og mentalt, vil ha hverandre like ofte og tar initiativet omtrent like mye. Jeg har vært nokså heldig Og jeg er veldig glad for at jeg endte opp med ham jeg er sammen med nå Når det er sagt, så husker jeg veldig godt ham som var ferdig på et halvt minutt, tok på seg buksa og ba meg om å gå fordi forloveden var på vei hjem. Jeg husker også veldig godt han som kom før han fikk av seg bokseren, stakkar - det gikk seg heldigvis til etterhvert. Det er han som var så stor at synet av ham skremte meg, og det var virkelig vondt til tider. Det er han som hadde så liten at jeg ikke helt visste om han virkelig var inni meg....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå