Gjest Sisu Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 Hva bør jeg unngå av mat for å unngå å bli så forferdelig oppblåst? Jeg ser jo gravid ut!!! Hvordan skal jeg legge opp måltidene ila en dag?
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 30. april 2008 #2 Skrevet 30. april 2008 Har du sjekket om du er allergisk mot visse matvarer? Gluten, melkeprodukter osv?
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2008 #3 Skrevet 30. april 2008 Aner ikke hva du spiser, men du blir oppblåst hvis du spiser mye karbohydrater og drikker mye melk.
Gjest Gjest_mummitrollet_* Skrevet 30. april 2008 #4 Skrevet 30. april 2008 Du trenger ikke bli oppblåst av karbohydrater og melk, men noen blir det. Matvarer som gir luft i magen: -Grønnsaker i kålfamilien: brokkoli, blomkål...osv -løk -bønner -havregrøt (for noen) -banan på tom mage -for mye fiber i kosten -produkter med kunstig søtning
Mazilla Skrevet 30. april 2008 #5 Skrevet 30. april 2008 Jeg får gravidmage av hvetemel, spesielt av brød og pasta!
Kitsune Skrevet 2. mai 2008 #6 Skrevet 2. mai 2008 Dette er hva som berget meg: Silicol fra helsekosten. Er fortsatt litt oppblåst, avhengig av hva jeg spiser. Særlig coca cola gjør magen min helt rabalsk, så det unngår jeg fra nå av..
Kitsune Skrevet 2. mai 2008 #7 Skrevet 2. mai 2008 http://www.alternativopplysningen.no/helsekost/silicol.html
Gjest Lacuna Skrevet 2. mai 2008 #8 Skrevet 2. mai 2008 Jeg har en mage som er veldig følsom, og jeg blir oppblåst i hvertfall av følgende matvarer: Søte melkeprodukter Hvetemel i store doser Tørket frukt ris Rå løk belgfrukter sesamfrø bananer Muligens også noen flere ting, men dette er de verste fellene.
Gir Skrevet 2. mai 2008 #9 Skrevet 2. mai 2008 Lyst gjærbakst gir meg ballongmage. Mye salt mat gir meg vann i kroppen. Melk gjør meg prompete, og det samme gjør rødt kjøtt Det er bare å begynne å prøve ut forskjellige dietter og se hva som funker best for deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå