Gå til innhold

1mai

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Lacuna
Skrevet

Så vidt jeg vet: ja. Dagen i dag er forøvrig en av de største fyllefestene i Sverige (Valborgsnatt). :forvirret:

Skrevet
Så vidt jeg vet: ja. Dagen i dag er forøvrig en av de største fyllefestene i Sverige (Valborgsnatt). :forvirret:

Det er også det blant ungdommene i Norge :ler:

Jeg er omtrent den eneste som ikke gidder å bli med ut i dag, og det er fordi jeg ikke har nok penger.

Det startet med at russen drikker natt til 1 mai, og når gjør omtrent alle andre ungdommer også det. Iallefall de på videregående. F.eks hjemme, da møtes alle på stranden og det er et stort bål. Med fulle ungdommer rundt :ler: Også her i Bergen møtes de i kveld..

(det er også samme rutinen 16 mai...noe som er grunnen til at flere er hjemme og sover blant de jeg kjenner).

Gjest Lacuna
Skrevet
Det er også det blant ungdommene i Norge :ler:

Jeg er omtrent den eneste som ikke gidder å bli med ut i dag, og det er fordi jeg ikke har nok penger.

Det startet med at russen drikker natt til 1 mai, og når gjør omtrent alle andre ungdommer også det. Iallefall de på videregående. F.eks hjemme, da møtes alle på stranden og det er et stort bål. Med fulle ungdommer rundt :ler: Også her i Bergen møtes de i kveld..

(det er også samme rutinen 16 mai...noe som er grunnen til at flere er hjemme og sover blant de jeg kjenner).

I Sverige er det ikke bare ungdommene som benytter sjansen. I fjor befant jeg meg i Sverige på denne tiden, og jeg var så dum at jeg beveget meg utendørs ganske tidlig på 1. mai. Jeg vasset til knes i søppel. :forvirret:

En annen typisk svensk flatfylldag er Luciadagen. Men nå sporer jeg av her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...