Gjest Lacuna Skrevet 30. april 2008 #3 Skrevet 30. april 2008 Så vidt jeg vet: ja. Dagen i dag er forøvrig en av de største fyllefestene i Sverige (Valborgsnatt).
estrella Skrevet 30. april 2008 #4 Skrevet 30. april 2008 Så vidt jeg vet: ja. Dagen i dag er forøvrig en av de største fyllefestene i Sverige (Valborgsnatt). Det er også det blant ungdommene i Norge Jeg er omtrent den eneste som ikke gidder å bli med ut i dag, og det er fordi jeg ikke har nok penger. Det startet med at russen drikker natt til 1 mai, og når gjør omtrent alle andre ungdommer også det. Iallefall de på videregående. F.eks hjemme, da møtes alle på stranden og det er et stort bål. Med fulle ungdommer rundt Også her i Bergen møtes de i kveld.. (det er også samme rutinen 16 mai...noe som er grunnen til at flere er hjemme og sover blant de jeg kjenner).
Gjest Lacuna Skrevet 30. april 2008 #5 Skrevet 30. april 2008 Det er også det blant ungdommene i Norge Jeg er omtrent den eneste som ikke gidder å bli med ut i dag, og det er fordi jeg ikke har nok penger. Det startet med at russen drikker natt til 1 mai, og når gjør omtrent alle andre ungdommer også det. Iallefall de på videregående. F.eks hjemme, da møtes alle på stranden og det er et stort bål. Med fulle ungdommer rundt Også her i Bergen møtes de i kveld.. (det er også samme rutinen 16 mai...noe som er grunnen til at flere er hjemme og sover blant de jeg kjenner). I Sverige er det ikke bare ungdommene som benytter sjansen. I fjor befant jeg meg i Sverige på denne tiden, og jeg var så dum at jeg beveget meg utendørs ganske tidlig på 1. mai. Jeg vasset til knes i søppel. En annen typisk svensk flatfylldag er Luciadagen. Men nå sporer jeg av her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå