Gjest krummelure Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 hvis dere har 2 nevøer, blir bedt i selskap til den ene og ikke den andre. Gir dere da like stor gave til begge? Teller det at man faktisk blir bedt 2 voksne i selskap, får middag og kaker, og er med i "det gode selskapet", eller må man gi likt likevel?
Fluffie Skrevet 30. april 2008 #2 Skrevet 30. april 2008 Jeg ville nok gitt like stor gave til mine egne nevoer.
estrella Skrevet 1. mai 2008 #3 Skrevet 1. mai 2008 Gitt likt. De er fortsatt "de samme nevøene" selskap eller ikke selskap.
Sauen Shaun Skrevet 1. mai 2008 #4 Skrevet 1. mai 2008 Jeg gir alltid like dyre gaver til mine tantebarn, uansett om jeg skal i selskap eller ikke.
Cata Skrevet 1. mai 2008 #5 Skrevet 1. mai 2008 I det tilfellet ville jeg gitt likt ja. Vanligvis er det jo slik at de som har bedt meg har stått meg nærmere enn de som ikke har sendt noen invitasjon, så da blir det mer naturlig å gi mer enn om jeg ikke er invitert. Men da er det på grunn av relasjonen og ikke invitasjonen, for å si det slik. I ditt tilfelle er jo relasjonen lik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå