linny Skrevet 9. april 2002 #1 Skrevet 9. april 2002 jeg er en jente som har litt problemer med å velge sjampoo.jeg har kjøpt inn flere sjampoer og balsam,som head and shoulders, resq straight sjampoo og resq straight balsam,wella fruct sjampoo og wella fruct balsam,sheer blonde sjampoo og sheer blonde balsam h-p shampoo og h-p balsam,og det gir ikkje meg fint hår,vel den wella fruct gir meg altfor tjukt hår,kan noen foreslå en sjampoo og balsam som gir meg fint og tynt hår en som alle jenter pleier og bruke?
Gjest Anonymous Skrevet 9. april 2002 #2 Skrevet 9. april 2002 Selv bruker jeg Fructis og er kjempefornøyd! Hva med Herbal Essences da? Hvis du virkelig sliter med å finne en shampo som passer synes jeg du skal a en tur til frisøren og få de til å finne en shampo som passer ditt hår. Da blir du garantert fornøyd!
Mines Skrevet 9. april 2002 #3 Skrevet 9. april 2002 Pantenes Smooth & Sleek skal gjøre håret glatt og mykt. Dersom håret ditt har for tykt,kan du jo be frisøren om å tynne det litt ut. Det er helt vanlig.
Gjest Anonymous Skrevet 9. april 2002 #4 Skrevet 9. april 2002 Hei, du må ikke bruke herbal essences. Jeg har brukt den, og jeg fikk ikke vasket den ut av håre mitt!! En dritt sjampo:( Koz:)
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 9. april 2002 #5 Skrevet 9. april 2002 På tide med noen skikkelig saker eller hva Linny. Jeg bruker ikke annet enn Redken til mitt hår, skikkelig bra saker som kun fås kjøpt i proffe salonger. Milla12
Gjest Anonymous Skrevet 9. april 2002 #6 Skrevet 9. april 2002 slutter meg til siste taler, redken er uten sidestykke.
Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2002 #7 Skrevet 10. april 2002 Har brukt Herbal Essences en hel masse og den virker helt fint på meg. Ikke noe problem å vaske den ut av håret nei.
Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2002 #8 Skrevet 10. april 2002 Jeg er enig i at du bør prøve en litt dyr sjampo, som du får kjøpt hos frisøren. Det er dyrere per flaske, men du skal bruke mindre om gangen så det blir ikke noe dyrere i lengden. Og håret blir så mye finere!
veslemor Skrevet 10. april 2002 #9 Skrevet 10. april 2002 Define funker fint for meg og spikerhåret mitt! Blir så glatt og fint så! 12
Fru.com Skrevet 10. april 2002 #10 Skrevet 10. april 2002 Redken er den beste jeg har brukt. Den er litt dyr i Norge, men utrolig drøy. Her betaler jeg 6 USD for den. Så da er det kanskje ikke så vanskelig å gjette bestillingene jeg får når det nærmer seg en norgestur.12
sunrose4 Skrevet 10. mai 2011 #11 Skrevet 10. mai 2011 Jeg bruker Aloe jojoba shampo og balsam. For mer volum, sunnere hår og hodebunn, og hindrer flass.
muffin26 Skrevet 10. mai 2011 #12 Skrevet 10. mai 2011 Jeg bruker Aloe jojoba shampo og balsam. For mer volum, sunnere hår og hodebunn, og hindrer flass. DU ER KLAR OVER AT TS SKREV I 2002? Tror nok hun har funnet ut av det til nå hahahahah. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå