Gå til innhold

ellos.no


Gjest Lilleulv

Anbefalte innlegg

Gjest Lilleulv

Nå er det ikke ofte jeg handler noe fra ellos, men jeg synes at de gangene jeg har gjort det så har det vært utrolig tungvint fra nettet og kommet opp helt usakelige feilmeldinger som har gjort at jeg har ringt i steden. Vet om flere venninner som sier det samme.

Lurer på om det er flere som opplever det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har av og til tenkt at jeg skulle bestille noe fra Ellos, men det har blitt med tanken siden nettsiden deres til dags dato aldri har fungert slik den skal...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleulv
Jeg har av og til tenkt at jeg skulle bestille noe fra Ellos, men det har blitt med tanken siden nettsiden deres til dags dato aldri har fungert slik den skal...

Jeg har faktisk også endt opp med å ikke bestille fordi det har blitt så mye tull med nettsidene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare bestilt der en gang, da tok det så lang tid før jeg fikk pakken at jeg glemte den bort! Åpnet den og de var ikke i nærheten av å ligne på det dem viste på nettsiden så jeg sendte hele sjitpakken tilbake;) Men hadde ingen problemer med nettsiden som jeg kan huske,,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har opplevd en del ganger at siden klikker.. Tar liksom jævlig mye tid å bestille fra der p.g.a den bedritende siden de har. Rart de ikke har fiksa på det foressten.. =S

Det rare er at om jeg bestiller en ting i en størrelse og farge jeg vil ha og de ikke har den på lager så sender de meg den i andre farger. =S Er jo ikke de fargene jeg skal ha.. Da kan jeg jo heller vente til den jeg vil ha er kommet på lager.. .pussig vaner de har..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleulv

jeg må bare skrive i denne tråden nå... Jeg oppdaget at de hadde fått mye nytt i dag, så jeg har nå brukt 3 kvarter og lagt 10 ting i handlekurven!!! når jeg trykker for å gå til kassa, feiler siden og jeg får denne meldingen: An unexpected error has occurred

Kjære vene! Det er jo nesten til å grine av... :( hva skal til for å nå inn til ellos, slik at de forstår at de må gjøre noe?? jeg prøvde å sende de en mail en gang, men den kom jo ikke lenger i systemet enn til kundeservice som antydet at sidene virket helt fint og at det var min feil... SUKK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også misfornøyd med Ellos nettbutikk og hvordan den fungerer. Har bare bestilt derfra 1 gang men da trodde jeg at jeg hadde bestilt tre kjoler fordi alle tre lå i handlevognen, men da pakken kom var det bare to.. viste seg at den ene var utsolgt.. Skjønner ikke hvorfor jeg fikk "kjøpt" den når den var utsolgt. Kommer ikke til å handle noe der igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gaby

Jeg bestilte derfra en gang, og da jeg kom så langt at jeg skulle betale med kort, sto beløpet for varene mine der, jeg sjekket at det stemte, og la inn kortinfo. Etter at jeg hadde betalt, og kom til kvitteringssiden, hadde alle varene mine lagt seg i kurven 2 ganger, og jeg hadde plutselig betalt dobbelt pris!! Helt ubrukelig nettbutikk. Måtte sitte i telefonen og forklare dem dette i minst en halvtime før de forstod problemet. :murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...