Gjest N Skrevet 30. april 2008 #1 Del Skrevet 30. april 2008 Hei! Jeg lurer hvilken potet som egentlig egner seg til bakt potet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 2. mai 2008 #2 Del Skrevet 2. mai 2008 De aller største! Butikkene har stort sett de store bakepotetene i egen eske, enten med eller uten folie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest N Skrevet 2. mai 2008 #3 Del Skrevet 2. mai 2008 Ok... så det er ikke forskjell mellom de som er lyse i fargen og de med litt tjukkere rødere skall? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2008 #4 Del Skrevet 2. mai 2008 PS: Man m å ikke bruke de største. Og man må heller ikke kjøpe de som er innpakket i folie (de er dyrere). Fordelen med å ikke bruke så altfor store er at de blir ferdig i ovnen raskere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
astral Skrevet 3. mai 2008 #5 Del Skrevet 3. mai 2008 Du kan jo velge de som selges spesielt som bakepotet, men de pleier å være veldig dyre. Så hvis du vil ha et billigere alternativ bør du velge melne poteter som pimpernell og kerrs pink. Asterix og Beate kan også brukes, men de blir ikke melne... Det er forresten vanskelig å få tak i "gammel" potet nå en tid, og den utenlandske nypoteten er ikke brukbar til dette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Mim* Skrevet 4. mai 2008 #6 Del Skrevet 4. mai 2008 Asterix synes jeg er fin. Baker forøvrig alltid uten folie - da blir jo potetene bare kokt inni folien. Det er jo så godt med godt, sprøtt skall! Pensler det litt med olje, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå