Gjest Gjest Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 Jeg har vinduer som kan åpnes innover både vannrett og loddrett, så åpningen enten blir på ene siden (høyre eller venstre) eller øverst (noen som skjønner hva jeg mener?) Jeg har lyst på persienner hengende inni vinduet, men tror det blir rart når jeg åpner så åpningen blir øverst, da kommer den til å henge innover i rommet, og ikke pent ned langs vinduet lenger. Noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre?
Gjest Gjest_olga_* Skrevet 30. april 2008 #2 Skrevet 30. april 2008 jeg har rullegardiner/persienner som ligger kant i kant med den ytterste karmen,disse er spesialtilpasset vinduet så de ligger akkurat i ytterkant hvis du forstår...når de trekkes helt opp bygger de lite,slik at vinduet kan åpnes alle veier.jeg har samme type vinduer som deg
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2008 #3 Skrevet 1. mai 2008 Jeg vet ikke helt om jeg skjønner hva du mener.. Jeg hadde tenkt å henge mine inn mot selve glasset, så størrelsen er akkurat like stor som glasset. Festet blir da i den kanten som går ut fra glasset, den er ca 2,5 cm. Går det bra?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå