Gjest Gjest Skrevet 4. september 2009 #21 Skrevet 4. september 2009 Jeg har klart og forelske meg i ferieflørten min i Alanya.. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Hvordan har dere klart å ordne alt? Vi er enige om at dette er ikke noe vi bare kan glemme og han vil til Norge=) Før du får alle formaningen fra dem som helt sikkert mener han lurer deg og egentlig er interessert i det norske passet vil jeg veldig gjerne fortelle det at det var akkuratt sånn det var med meg. Jeg foresket meg i mannen på ferie, og ettersom årene gikk dannet vi det livet vi idag lever sammen i Norge. Det skal sies at det krever mye av dere begge, og at det er lett å gi opp. Du må nok belage deg på mange "bedrevitere" og fordommer, samtidig mye venting og tålmodighetstest. Selv valgte jeg å flytte nedover en periode for å bli kjent med landet på en annen måte, og å få prøve forholdet litt mer enn bare i ferietiden. Skal han til Norge blir du nødt til å gifte deg med ham, for etterpå å søke familiegjennforening. Masse lykke til! Klem fra ei som har vært igjennom det samme!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå