laperla Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 (endret) Noen som har prøvd denne nye lekre saken? Endret 30. april 2008 av laperla
Luckyme Skrevet 2. mai 2008 #2 Skrevet 2. mai 2008 Jeg fikk den i går av svigermor :gjeiper: Har ikke prøvd den enda, men den ser jo veldig lekker ut da..
laperla Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. mai 2008 Jeg fikk den i går av svigermor :gjeiper: Har ikke prøvd den enda, men den ser jo veldig lekker ut da.. Åh jaa, ikke sant? Du må gjerne fortelle hvordan den er når du har prøvd:)
BeautyQueen Skrevet 11. mai 2008 #4 Skrevet 11. mai 2008 Lurer på hvordan den er jeg også..! Hvordan var den du som fikk den av svigermoren din:)?
laperla Skrevet 12. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. juli 2008 Fortsatt ingen som har prøvd denne? Dama i parfymeriet kunne ikke slutte å skryte denne mascaraen opp i skyene. Pris; 290 kr. Så da bør den være mer enn bra.
Luckyme Skrevet 14. juli 2008 #6 Skrevet 14. juli 2008 Den er nå prøvd ut, og jeg er fornøyd, men samtidig ikke helt overbevist at det er den beste jeg har prøvd. Den er veldig god å legge ett strøk på, men når man skal ta på ett lag til for å forme vippene, blir den litt seig og vippene klistrer seg litt for mye i sammen! så man må bruke en egen kost for å separere, selv om det da også er litt vanskelig å separere. Resultatet har avogtil endt opp med vipper som ligner litt på "edderkoppbein" Den er derimot veldig god på å holde seg hele dagen! Jeg skal bruke opp maskaraen, men om jeg kjøper ny er jeg litt usikker på
laperla Skrevet 15. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 15. juli 2008 Kjøpt en på Ebay nå. Betalte 160 kr med frakt;) Så da venter jeg i spenning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå