Olive Skrevet 1. mai 2008 #21 Skrevet 1. mai 2008 Min favoritt er ikke Fjordland men havner vel i samme kategorien.. Elsker kjøttbollene fra Toro velbekomme
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2008 #22 Skrevet 1. mai 2008 Fjordland er harry. Det må være slitsomt å gå rundt og være opptatt av sånt. Uansett, jeg synes faktisk raspeballene er veldig gode! De andre jeg har smakt har vært helt greie... man smaker at det er masseprodusert, for å si det sånn.
frøken13 Skrevet 1. mai 2008 #23 Skrevet 1. mai 2008 jeg spiser stroganoff'en og grøten og ganske mye av det andre rett som det er, ikke fordi det er så innmari god kvalitet på det, men fordi det ikke er heeelt håpløst, og fordi det er enkelt og innimellom har jeg lyst på (misforstå meg rett nå) ordentlig middagsmat til én, uten å måtte spise restene i morgen og i overimorgen. Lenge leve fjordland!
Sola^ Skrevet 1. mai 2008 #24 Skrevet 1. mai 2008 Raspeballene til Fjorland er iallfall mykje betre enn kompene ein får kjøpe i ferskvaredisken på Sørlandet Er ikkje samme greia...Raspeballene er nærmere slik dei skal vere
Gjest glamourgirl Skrevet 2. mai 2008 #26 Skrevet 2. mai 2008 Raspeballene til Fjorland er iallfall mykje betre enn kompene ein får kjøpe i ferskvaredisken på Sørlandet Er ikkje samme greia...Raspeballene er nærmere slik dei skal vere Komper og raspeballer er to helt forskjellige ting, jeg har raspeball-mor og kompe-far, nemlig Jeg hadde en Fjordland-periode, hatet å spise middag alene, og gav litt blaffen i hvordan det smakte. Klarte ikke finne en favoritt, gitt, syns ikke det var godt. Nå har jeg noen andre lettvinne middagsfavoritter, som er gode og sunnere (i mitt hode) og ikke tar så mye lengre tid.
Sola^ Skrevet 2. mai 2008 #27 Skrevet 2. mai 2008 Komper og raspeballer er to helt forskjellige ting, jeg har raspeball-mor og kompe-far, nemlig Det er det eg har funnet også Er ikkje det samme. Stor forskjell. Vart så skuffa dei fyrste gangene når eg prøvde kompe...
Gjest glamourgirl Skrevet 2. mai 2008 #28 Skrevet 2. mai 2008 Også kompe som er så godt! Men raspeballer er også godt... (lojal mot begge foreldrene her...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå