Gå til innhold

'Rolige' utesteder i Oslo?

Fremhevede innlegg

Gjest Eksil-bergenser
Skrevet

Jeg er på jakt etter koselige steder hvor man kan ta et par øl på en ukedagskveld eller møte en vennegjeng for å ta et par øl uten å nødvendigvis feste vilt. For å sammenligne med Bergen så vil jeg veldig gjerne ha dobbeltgjengerne til Hectors hybel, Baran café og Kafé Spesial i Oslo. :)

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg er på jakt etter koselige steder hvor man kan ta et par øl på en ukedagskveld eller møte en vennegjeng for å ta et par øl uten å nødvendigvis feste vilt. For å sammenligne med Bergen så vil jeg veldig gjerne ha dobbeltgjengerne til Hectors hybel, Baran café og Kafé Spesial i Oslo. :)

Noen som vet?

Har ikke noe svar på innlegget ditt, vil bare si at Baran ikke er hva det en gang var... Etter at Vamoose ble superkult har Baran også tiltrukket seg masse folk som aldri ville funnet på å gå der tidligere, f.ex de som tidligere var på Strædet og denslags. Et skikkelig insted plutselig! Litt synd i grunnen...

Gjest Eksil-bergenser
Skrevet

Flaks jeg har emigrert, da.

Skrevet

Kafe Sør i Torggata er veldig koselig.

Gjest Wildcat
Skrevet (endret)

.

Endret av Wildcat
  • 3 måneder senere...
Skrevet

Opp! Trenger flere tips. :)

..syntes å huske at det stod flere ting her, men nå var i hvert fall sisteinnlegget endret og jeg husker da ikke hva du hadde skrevet!

Skrevet

Colletts Cafe i Colletts gate (Sankthanshaugen). Som regel mye folk og liv, men ikke fyll og heller ikke dansegulv eller noe sånt. Kule lokaler og sittegrupper, uteplasser også. De serverer både mat og alkohol.

Helt supert sted!

Skrevet
Colletts Cafe i Colletts gate (Sankthanshaugen). Som regel mye folk og liv, men ikke fyll og heller ikke dansegulv eller noe sånt. Kule lokaler og sittegrupper, uteplasser også. De serverer både mat og alkohol.

Helt supert sted!

Gode burgere har de óg!

Ellers er jeg glad i puber jeg, da, og liker godt feks Fru Burums på Frogner. Der er det sjelden fyll og spetakkel :)

Gjest -Maggie-
Skrevet

Kafé Sør, Venner, Dattera til Hagen... For eksempel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...