Kajal Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 (endret) Jeg er en jente på 21 år som leker litt med tanken på å ta en sydentur til høsten, enten med kjæresten eller en venninne (samme alder). Siden vi er studenter er det mulig for oss å reise på litt uvanlige tider og også å hoppe på resteplasser. Tenker perioden sent august frem mot september. Siden vi er studenter har vi også tilhørende økonomi, så greit om det er steder som ikke er så veldig dyre. Er interessert i å oppleve en fin blanding av strand- og byliv. Ingen av oss er utpregede "partymennesker", liker heller å ta en øl på rolige steder der vi kan snakke med mennesker. Vil gjerne oppleve kultur og historie, gjerne dykking og nærkontakt med dyr. Flott natur og fint vær er ønskelig. Har ikke reist så mye før (mest storbyer som Paris, London, Praha), men behersker godt engelsk. Så lenge vi har god tid så finner vi ut av ting selv. Hvor anbefaler dere oss å dra? Pluss og minus med det stedet? Hvor får man de billigste billettene til dette stedet, og hvor er det rimelig overnatting av grei kvalitet? Takker på forhånd for svar! PS: Glemte å skrive at vi tenker å være borte i 1-2 uker. Har sett litt på øyhopping i Hellas. Anbefales? Endret 30. april 2008 av Kajal
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2008 #2 Skrevet 30. april 2008 Jeg er en jente på 21 år som leker litt med tanken på å ta en sydentur til høsten, enten med kjæresten eller en venninne (samme alder). Siden vi er studenter er det mulig for oss å reise på litt uvanlige tider og også å hoppe på resteplasser. Tenker perioden sent august frem mot september. Siden vi er studenter har vi også tilhørende økonomi, så greit om det er steder som ikke er så veldig dyre. Er interessert i å oppleve en fin blanding av strand- og byliv. Ingen av oss er utpregede "partymennesker", liker heller å ta en øl på rolige steder der vi kan snakke med mennesker. Vil gjerne oppleve kultur og historie, gjerne dykking og nærkontakt med dyr. Flott natur og fint vær er ønskelig. Har ikke reist så mye før (mest storbyer som Paris, London, Praha), men behersker godt engelsk. Så lenge vi har god tid så finner vi ut av ting selv. Hvor anbefaler dere oss å dra? Pluss og minus med det stedet? Hvor får man de billigste billettene til dette stedet, og hvor er det rimelig overnatting av grei kvalitet? Takker på forhånd for svar! PS: Glemte å skrive at vi tenker å være borte i 1-2 uker. Har sett litt på øyhopping i Hellas. Anbefales? Nesten umulig å anbefale noe her, dere kan egentlig dra hvor som helst i sør europa og få det dere ønsker. Bare se hvor dere får en billig billett, blir vel typisk Mallorca, Rhodos etc-
Lillros Skrevet 30. april 2008 #3 Skrevet 30. april 2008 Jeg ville funnet meg en all inclusive ferie. Jeg har ikke vist om det før en venninne fant en side som jeg ble forelsket i. http://web2.nazar.no/start.cfm Der kan du få ganske billige ferier vil jeg tro. Mat og drikke er inkludert i prisen. Samt alkohol. Wee! Jeg bestilte en sånn ferie til meg og typen, og vi drar i sommer. Ble ca 8-9 tusen på hver. Og da får vi Frokost, lunch og middag bufee pluss drikke. Og alkohol. Det varer fram til kl 01.00 om natten. Det er barer både inne på hotellet, og utenfor. Er endel barer også. Og hotellet ligger rett ved stranden. For meg virker det som drømmen! Har lest MASSE, og alle har skrevet at maten og alt er super deilig, og at de anbefaller en sånn tur. Du går jo seff ut å spiser, og drikker ute, men du spaer uansett endel tusen lapper vil jeg tro..
Gjest Pupsilure Skrevet 1. mai 2008 #4 Skrevet 1. mai 2008 Jeg dro til egypt med en venninne i mai og betalte 2000 for fly og hotell 1 uke. Maten kostet nesten ingenting. Veldig vellykket ferie Og veldig fint å dykke
Kajal Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. mai 2008 Det var jo voldsomt billig, Pupsilure! Hvordan var hotellet dere bodde på da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå