Gjest Anonymous Skrevet 13. mai 2003 #21 Del Skrevet 13. mai 2003 Flere som skal ut og misjonere? Neppe nå i lunsjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 13. mai 2003 #22 Del Skrevet 13. mai 2003 Jeg har misjonert i lunsjen en gang, men det gikk mer under begrepet "et kjapt knull"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silje22 Skrevet 13. mai 2003 #23 Del Skrevet 13. mai 2003 Min favorlitt er enten at jeg lligger på magen og han tar meg bakfra, eller at jeg står og lener meg inntil en vegg og han tar meg bakfra. Stikkordet er ihvertfall bakfra. Himmelsk... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. mai 2003 #24 Del Skrevet 13. mai 2003 Jeg har misjonert i lunsjen en gang ...ja, det er nå tross alt bedre enn om du hadde hatt lunsj under misjonæren... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 13. mai 2003 #25 Del Skrevet 13. mai 2003 Min favorlitt er enten at jeg lligger på magen og han tar meg bakfra, eller at jeg står og lener meg inntil en vegg og han tar meg bakfra. Stikkordet er ihvertfall bakfra. Himmelsk... :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 13. mai 2003 #26 Del Skrevet 13. mai 2003 ...ja, det er nå tross alt bedre enn om du hadde hatt lunsj under misjonæren... Absolutt, trøffel. Absolutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest the imp Skrevet 13. mai 2003 #27 Del Skrevet 13. mai 2003 Hvis du og jeg har samme forståelsen av "på huk", så må du ha sabla sterke lårmuskler... for da sitter man på føttene, og det er ganske så krevende å bevege seg... sikkert at du ikke mener å stå på knærne...? skjønner ikke helt hva som skulle være problemet med å sitte på huk? liker det selv og kjæresten min elsker det. Ja, man blir sliten, men det er absolutt verdt det! Kan jo hende Zita og jeg har ekstremt godt trente lårmuskler da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 13. mai 2003 #28 Del Skrevet 13. mai 2003 Amèn Zita ! *hivermegpådenjeg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 13. mai 2003 #29 Del Skrevet 13. mai 2003 Jeg for min del foretrekker å bli tatt bakfra, men det kommer helt og holdent an på dagsformen.. Akkurat nå vil jeg ikke tenke på sex engang så.. Rart.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 13. mai 2003 #30 Del Skrevet 13. mai 2003 Favorittstilling?? Synes alt er godt jeg! Men jeg liker ikke ordet knulle! Knulle er et ord for meg som forbindes med en kjappen! Så her i huset elsker vi alle deilige stillinger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 13. mai 2003 #31 Del Skrevet 13. mai 2003 Hater å innrømme d men misjonæren er faktisk suveren med en fyr som kan misjonær for å si d sånn...... Ellers da så er d Doggystyle favoritten..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Focus Skrevet 13. mai 2003 #32 Del Skrevet 13. mai 2003 Misjonær, med føttene mine på hans aksler. Himmelsk!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest søta Skrevet 13. mai 2003 #33 Del Skrevet 13. mai 2003 Syns det er heeelt herlig bakfra, men hvis jeg skal komme, MÅ jeg ligge oppå han! (Har vært vant til det siden jeg var lita, på senga, så gamle vaner er ikke lette å glemme!!). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 13. mai 2003 #34 Del Skrevet 13. mai 2003 Bakfra her også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bridget Skrevet 13. mai 2003 #35 Del Skrevet 13. mai 2003 Har mange favorittstillinger jeg, kommer an på tidspunkt, dagsform, humør og ikke minst hvor vi er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 14. mai 2003 #36 Del Skrevet 14. mai 2003 Det kommer an på, men for tida er det bakfra som er best!!! Det er noe helt eget ved det... Lirr dyrisk liksom Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trebarnsmor Skrevet 14. mai 2003 #37 Del Skrevet 14. mai 2003 Bakfra,og på siden.........er det beste nå med magen i veien :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 14. mai 2003 #38 Del Skrevet 14. mai 2003 Hr. Virvel og jeg misjonerte litt på kjøkkengulvet i går faktisk, og etter å ha lest denne tråden fikk jeg av en eller annen grunn fryktelig lyst på besøk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 15. mai 2003 #39 Del Skrevet 15. mai 2003 Henger meg på med Chimp. Misjoner er deilig. Da er det mer intimt, og litt mer "kosesex". Men eller er det digg å bli tatt bakfra.. helst hardt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå