Zita Skrevet 12. mai 2003 #1 Skrevet 12. mai 2003 *kremt* Favorittstillingen din? (Nysgjerrig, jeg) Min er (for tiden) på huk oppå han, mens han sitter halveis oppreist i hjørnet av sengen. Med hendene sine under rumpen min f.eks. På huk kan jeg tippe fram og tilbake og få p*kken hans til å treffe akkurat der den skal. Aaaaah!
Joplaya Skrevet 12. mai 2003 #3 Skrevet 12. mai 2003 Kommer litt an på det... Bakfra tror jeg er favoritten - jo, den er det :D
Lemoni* Skrevet 12. mai 2003 #10 Skrevet 12. mai 2003 misjonær med han sittende foran meg gir best orgasme, for da treffer han perfekt!!
Sandman Skrevet 13. mai 2003 #12 Skrevet 13. mai 2003 *kremt* Favorittstillingen din? (Nysgjerrig, jeg) Min er (for tiden) på huk oppå han, mens han sitter halveis oppreist i hjørnet av sengen. Med hendene sine under rumpen min f.eks. På huk kan jeg tippe fram og tilbake og få p*kken hans til å treffe akkurat der den skal. Aaaaah! Hvis du og jeg har samme forståelsen av "på huk", så må du ha sabla sterke lårmuskler... for da sitter man på føttene, og det er ganske så krevende å bevege seg... sikkert at du ikke mener å stå på knærne...?
*nora* Skrevet 13. mai 2003 #13 Skrevet 13. mai 2003 Alt til sin tide, men bakfra er den som treffer best , ja...
Livets datter Skrevet 13. mai 2003 #14 Skrevet 13. mai 2003 misjonær med han sittende foran meg gir best orgasme' date=' for da treffer han perfekt!![/quote'] Amen!!!!!!!!!
Zita Skrevet 13. mai 2003 Forfatter #15 Skrevet 13. mai 2003 Hvis du og jeg har samme forståelsen av "på huk", så må du ha sabla sterke lårmuskler... for da sitter man på føttene, og det er ganske så krevende å bevege seg... sikkert at du ikke mener å stå på knærne...? Ja, jeg mener på huk som å "sitte på føttene" som du skriver (noen ganger står jeg på tærne sittende på huk også). Å sitte på knærne gir ikke samme bevegelsesfrihet, og heller ikke samme tilgjengelighet til klitoris. Og hendene hans under rumpen støtter godt om jeg skulle bli sliten.
Gjest Anonymous Skrevet 13. mai 2003 #16 Skrevet 13. mai 2003 Amen!!!!!!!!! Ser ut som om det kan dannes en liten misjonærmenighet, jeg melder meg inn med fryd og halloi!
chimp Skrevet 13. mai 2003 #19 Skrevet 13. mai 2003 Misjonær er deilig, deilig.....da ElSKER vi da....Han pirrer meg utrolig m penisen bare LITT innenfor....vi har blikkontakt og kan kysse og slikke og bite så mye vi vil....Blir helt varm bare jeg tenker på d her jeg sitter i kontorlandskapet mitt og taster på PC'en, midt mellom alle kollegene mine... Bakfra er fantastisk, men på en helt annen måte....da KNULLER vi da....D er rått og ukomplisert.....og treffsikkert!!! Alt til sin tid.....eller helst; Jatakk, begge deler....!!! :D
Gjest Misjonæren Skrevet 13. mai 2003 #20 Skrevet 13. mai 2003 Mmmmh mmhaaah mmmjaaah ååååhh ååhhjaaah jaah jaah mmhheerlig mmmhnyydelig *stønning på repeat* åherreguuuud!!! Flere som skal ut og misjonere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå