Gjest Anonymous Skrevet 12. mai 2003 #1 Del Skrevet 12. mai 2003 Hei, jeg jobber som mac operatør og tjener 250 000,- i året. Har toårig utdannelse innen grafisk design, og ett par år med jobberfaring. Er dette dårlig lønn? Noen synspunkter på dette? Skal nemlig ha lønnsforhandlig snart og greit å vite om dette er mye mindre enn hva andre får i samme yrke. Er 25 år gammel.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Indira Skrevet 13. mai 2003 #2 Del Skrevet 13. mai 2003 Jeg syns det hørtes lite ut jeg. Kompis av meg var ferdig utlært grafiker (vgs og to år i læra) ifjor, og han startet på 290000. Du har jo mer utdanning enn han forsåvidt. Kansje ikke sammenlignbare yrker heller forsåvidt. Grafiker driver med repro og typografi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tittei Skrevet 13. mai 2003 #3 Del Skrevet 13. mai 2003 fikk vite av reklamelæreren vår (han driver eget reklamebyrå) at hos han var det de grafiske designerne som tjente mest, de lå faktisk på 450-500.000 i året!! men ikke vet jeg..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå