Reveal Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 (endret) Noen som har noen gode tips? Prisklasse under 200.- pr flaske PS; Ja- jeg vet det egenlig skal være motsatt, men vil kose meg med kaviar i kveld (alene- og da er musserende litt voldsomt) og til skalldyrskvelden skal det også være vanlig hvitvin og musserende... (PPS: Ja- vodka (til kaviar) har jeg også om behovet melder seg) Endret 30. april 2008 av Reveal
Gjest glamourgirl Skrevet 30. april 2008 #2 Skrevet 30. april 2008 Jeg er superglad i Prosecco, som jeg staver feil, men gidder ikke google. Det er to typer, og den som er perlende/musserende elsker jeg til skalldyr. (den i sort flaske) koster rundt hundrelappen tenker jeg...
Reveal Skrevet 30. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. april 2008 Takker for tips! Tar gjerne i mot flere!
Gjest glamourgirl Skrevet 30. april 2008 #4 Skrevet 30. april 2008 Hva? Nei nå må du drikke den jeg sa! *snurt*
Reveal Skrevet 30. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. april 2008 (endret) Hehe- ta det helt rolig- den er allerede notert (og om du ikke bommer helt på prisen blir det nok den i kveld- Reveals alene hjemme luksuskveld). Men nå er vi jo inne i skaldyrsessongen- så kan jo få fylt inn noen fler i vinboka mi! PS: er det denne du mener? Endret 30. april 2008 av Reveal
Gjest glamourgirl Skrevet 30. april 2008 #6 Skrevet 30. april 2008 Jeg mener det er denne: http://interaktiv.vg.no/vinguiden/vin.php?nummer=6596 Men altså, den er ikke i grønn flaske, det er det jeg pleier å si, den perlende, ikke musserende, i den sorte flaska... (Da ler de og syns jeg er søt, og tenker at hun der er ingen vinkjenner ) Men jeg er ikke så verst, egentlig...
Reveal Skrevet 30. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 30. april 2008 Hjertlig takk! Da er både navn og nummer notert. De hadde den ikke på polet her (utsolgt) men jeg fikk jammen meg brukt litt penger der likevell! Har skrevet opp navnet- og skal svinge innom ett annet pol til helgen!
Gjest glamourgirl Skrevet 30. april 2008 #8 Skrevet 30. april 2008 Og gjett hva Glammy skal i kveld? Hun skal drikke fransk hvitvin og spise reker eller sushi, ikke bestemt seg helt enda, men ble så inspirert av tråden! Kose deg Reveal!
Reveal Skrevet 30. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 30. april 2008 Tusen takk- det skal jeg gjøre! Elsker sånne Revealkvelder- spille musikk, lese ei bok, drikke god vin og spise god mat. Luksuslivet er topp! Alternativene dinet hørtes definitivt ikke halvgærne ut de heller! Kose deg masse- ha en strålenede onsdagskveld!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå