AKO Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 Jeg og mannen min har gjennomgått utredning ifht barnløshet. Fikk beskjed i går om at det var en klar årsak til barnløsheten og at legen straks ville sende søknad til Riksen om prøverørsbehandling, ICSI. Har prøvd å lese litt om ventetider osv, men skjønner at det kan variere litt. Vi planlegger å reise på ferie i uke 30 og 31, er dette lurt? Eller er ventetiden mye lengre enn jeg har forestilt meg?
Harlekin Skrevet 30. april 2008 #2 Skrevet 30. april 2008 Jeg og mannen min har gjennomgått utredning ifht barnløshet. Fikk beskjed i går om at det var en klar årsak til barnløsheten og at legen straks ville sende søknad til Riksen om prøverørsbehandling, ICSI. Har prøvd å lese litt om ventetider osv, men skjønner at det kan variere litt. Vi planlegger å reise på ferie i uke 30 og 31, er dette lurt? Eller er ventetiden mye lengre enn jeg har forestilt meg? Jeg tror du kan regne med at dette kommer til å ta lenger tid. Dette er jo midt i ferieavviklingen også, så jeg tror (det er i alle fall sånn for Haukeland), at dette kommer til å skje på høsten en gang. Først skal du jo til forsamtale, og så, dersom dere blir godkjent, er det ofte flere måneders ventetid etter det. Så jeg hadde tatt ferien min da, jeg!
bizzy Skrevet 30. april 2008 #3 Skrevet 30. april 2008 Man kan finne info om det meste ved hjelp av et lite søk på nettet Ventetid på Riksen Lykke til
Harlekin Skrevet 30. april 2008 #4 Skrevet 30. april 2008 Man kan finne info om det meste ved hjelp av et lite søk på nettet Ventetid på Riksen Lykke til Ja, da ser det ut som om TS kan ta ferien sin som planlagt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå