Kitsune Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 Jeg har kjøpt denne Tau Mølle 7 fullkorn. Vanligvis kjøper jeg kun kruskakli og sånn billig kornblanding uten noe gøy i. Men så kjøpte jeg denne. Og den smakte ganske godt, og det fikk meg til å lure. Alt i denne er puffet, og hvor sunt er puffet ris/hvete/havre/hirse osv? Oppdaget at jeg ble veldig oppblåst i magen! Spytt-ut-metoden pleier å funke fint som rettesnor: Det som smaker godt er ikke sunt... Håper Bolledeig leser dette..
Gjest Gjest_mummitrollet_* Skrevet 30. april 2008 #2 Skrevet 30. april 2008 Jeg har kjøpt denne Tau Mølle 7 fullkorn. Vanligvis kjøper jeg kun kruskakli og sånn billig kornblanding uten noe gøy i. Men så kjøpte jeg denne. Og den smakte ganske godt, og det fikk meg til å lure. Alt i denne er puffet, og hvor sunt er puffet ris/hvete/havre/hirse osv? Oppdaget at jeg ble veldig oppblåst i magen! Spytt-ut-metoden pleier å funke fint som rettesnor: Det som smaker godt er ikke sunt... Håper Bolledeig leser dette.. Ville bare kommentere: det som smaker godt kan være sunt likevel!!!
Suzy Skrevet 30. april 2008 #3 Skrevet 30. april 2008 Spytt-ut-metoden pleier å funke fint som rettesnor: Det som smaker godt er ikke sunt... Dette er ikke noe i nærheten et svar, men bare en kommentar til sunnhetsindeksen din: Herlig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå