Gjest Ice Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 Jeg og typen har vært sammen i snart 3 år, og i det siste året har vi hatt et avstandsforhold, siden jeg har studert i en annen by. I det siste har forholdet vårt gått nedover; magien og alt det positive med forholdet vårt er så og si borte. Han kommer nå på besøk, for vi skal liksom fikse på problemet vårt, og jeg føler faktisk at jeg gruer meg til å gjøre kjæresteting igjen. Slike ting som å ha sex, være romantisk, si at jeg er glad i han. Jeg vet ikke helt om jeg kan gjøre det, for det føles ikke riktig lenger! Vi begge vet at vi har mye å jobbe med for å få dette bra igjen, men jeg føler ikke at jeg har energi eller vilje til å fortsette, selv om jeg vet at jeg må holde på han. Vi har tross alt mange minner, og jeg hadde jo planer med å tilbringe resten av mitt liv sammen med han.. Jeg har ikke så veldig lyst til å fortelle han at jeg ikke er glad i han lengre. Sier jeg det som det er, så misforstår han alt, og tror at jeg vil gjøre det slutt. Trust me; jeg har prøvd før. Det største problemet kommer vel til sexen. Er redd jeg ikke skal greie å nyte det lengre. Tips til hva jeg kan gjøre?
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2008 #2 Skrevet 30. april 2008 Vent til han kommer og se hva som skjer Kanskje dere har vært så lenge borte fra hverandre at du har "glemt" hva du føler for han? Ta tiden til hjelp så kommer nok svaret ditt
Lissi Skrevet 30. april 2008 #3 Skrevet 30. april 2008 ELLER være ærlig å fortelle at du er over han:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå