Gå til innhold

Xenical

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har nettopp startet på Xenical og er veldig spent på om det gir noe resultat.

Er det noen her som har erfaringer med de?

Jeg tar i mot både positive og negative ting. Jeg kan veldig lite om de tablettene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, jeg har brukt det for noen år tilbake. torr jeg brukte det i ca 1 år.

For meg som lider av tvanggspising så var det ikke lurt å bruke de, men jeg gikk noe ned.

Hvis du ikke samtidig spiser fettredusert mat kommer du til å få et alvolig do-kjør.

Lykke til.

Skrevet

Jeg brukte de i 1 års tid.

De første 3 månedene gikk jeg ned 16 kg,men så var det bråstopp...

De neste 9 månedene gikk jeg ikke ned 1 gram,så da sluttet jeg med dem. (De er jo passe dyre)

Jeg spiste mye "junk" i begynnelsen,og det straffet seg med laaaaange do-besøk.

Det var ikke alltid jeg rakk frem i tide heller....... :oops: :oops:

barbie

Gjest Trampe
Skrevet

Reductil er et annet preparat som er nytt og virker kjempebra... d :( er går det ikke i buksa iallefall.

Skrevet

Jeg brukte det i ca et år. synes ikke det virket nevneverdig.

Skrevet

Er det den reseptbelagte "slankepillen"? En av dem iallefall?

Gjest Anonymous
Skrevet
Er det den reseptbelagte "slankepillen"? En av dem iallefall?

Jepp.

Skrevet

Jeg er en begeistret fan av dette legemiddelet. Xenicalbrukere har alltid så mange gode historier på lager.

Skrevet

Hva mener du med det du skrev Retz?

Skrevet

Jo, altså det har seg sånn, fruenge at f.eks. så starter enkelte opp med Xenical den ene dagen, og så reiser de på ferie neste dag. F.eks. bilferie i Danmark. Og så tusler de litt rundt inne på et kjøpesenter i Ålborg, føler seg litt snåle midt inni kroppen, men tenker det er sikkert bare luftforandringa. I utelufta altså, ikke den indre. F.eks. så har vedkommende hvit shorts på seg. Så ligger det et lite nys på lur, og damen i den hvite shortsen på kjøpesenteret i Ålborg holder seg diskré foran nesen og slipper ut ca halvparten av det lille nyset. Men når man nyser i den ene enden, så virker plutselig Xenicalen i den andre enden. Særlig når man er iført hvit ferieshorts. På et kjøpesenter i Ålborg. For eksempel.

Gjest Anonymous
Skrevet

Og det er festelig RETZ. Ja, ja vi har forskjellig form for humor.

Jeg kan fortelle deg fra min erfaring med bruk av pillen at det faktisk ikke er det spor morsomt. Nokså underbuksehumor du har vil jeg si.

fruenge

Skrevet
Nokså underbuksehumor du har vil jeg si.

Ikke bare nokså, fruenge, den er temmelig overdimensjonert.

:utleverer:

Gjest Anonymous
Skrevet

Kan dere ikke holde dere til temaet?

Spørsmålet var:

Jeg har nettopp startet på Xenical og er veldig spent på om det gir noe resultat.

Er det noen her som har erfaringer med de?

Jeg tar i mot både positive og negative ting. Jeg kan veldig lite om de tablettene.

Ikke send morsomheter til hverandre.

Dette er alvor.

Gjest Anonymous
Skrevet

Heisann!

Har brukt Xenical siden nyttår og har slutta med dem. Shortshistorien stemmer faktisk, en kan komme oppi pinlige situasjoner. En må spise fettfattig kost, men da trenger en jo ikke tablettene fant jeg ut. Har ikke gått ned et gram og har brukt en formue på dem. Alle jeg har snakket med om dette sier det samme som meg, de har ikke gått ned noenting, men selvfølgelig kan det virke på noen. Ulempene var at en ikke kunne holde igjen avføringen alltid :oops: men en oransje fettmasse "glei" ut uten at en var klar over det, det skjedde faktisk uten at jeg hadde spist noe særlig fett så... men lykke til, du spurte og jeg svarer, Xenical sucks...

Gjest Anonymous
Skrevet

og dette var min erfaring også

fruenge

• 2 uker senere...
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg startet med Xenical den 8 mai, og var til kontroll hos legen i går. Jeg har tatt av 1.6 kg på 2 uker.

Jeg har ikke hatt noe problemer med avføringen.

• 1 måned senere...
Gjest Anonymous
Skrevet

Begynte å¨det for to uker siden og syns d virker bra...-foreløpig ihvertfall. -For nå passer jeg på hva jeg putter i meg så jeg ikke får så løs mage.

Gjest Poirot
Skrevet
Begynte å¨det for to uker siden og syns d virker bra...-foreløpig ihvertfall. -For nå passer jeg på hva jeg putter i meg så jeg ikke får så løs mage.

Men hva vil skje den dagen du slutter på pillene, og igjen kan spise hva du vil..........?

Gjest Anonymous
Skrevet

Akkurat det samme lurer jeg på. Noen som har erfaringer fra det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...