Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må si jeg ble litt sjokkert, og vet ikke helt hvordan jeg skal reagere. :forvirra:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja. Skjønner jo det. Han liker vel eldre kvinner, da.

Skrevet (endret)

Skjønner kanskje at du reagerer litt, men det er ikke så uvanlig at folk i tjueårene kan være tiltrukket av folk i førtiårene. Sålenge de har et sunt forhold, synes jeg ikke det er noe å si på det. Du kan ikke gjøre noe særlig med situasjonen, annet enn å prøve å akseptere det.

Endret av Harlekin
Skrevet

Han liker vel cougars, da. Hadde selv vært litt skeptisk hvis sønnen min hadde kommet drassende hjem med ei dame som var 20 år eldre enn han, men hadde håpet og trodd at det bare var en fase.

Skrevet

Det er underskudd på damer for menn i tjueårene. Damene går etter eldre menn, innvandrermenn eller ville pule rundt. Dermed må menn i tjueårene se mot eldre damer, det er blitt mer og mer vanlig i den vestlige verden i det siste.

Ikke noe galt i det, menn på tjue og kvinner på 40 er også ofte en bra mental match.

Skrevet

Skjønner ikke hva en dame i 40 årene vil med en gutt på 20 år. Hadde blitt litt skeptisk til denne damen.

Skrevet

Sønnen din er voksen og må få bestemme dette selv. Det er vondt når foreldrene ikke aksepterer partneren. Da er det visse deler av livet foreldrene ikke kan inkluderes i.

Da jeg var 35 ble jeg sammen med en på 26. Vi var sammen i 5 år og er fortsatt gode venner. Foreldrene hans har vært fantastiske "svigerforeldre". De har aldri kritisert aldersforskjellen.

Ville du vært kritisk hvis din datter på 20 år ble sammen med en mann som var 10-20 år eldre enn henne?

Skrevet

Ja, det ville jeg, 20 års aldersforskjell er mye når man er 20.

Synest heller ikke at 26-36 er sammenllignbar med 20 -40.

Skrevet

Jeg skjønner det er vanskelig å godta at en på 20 er sammen med en på 40. Det er en stor aldersforskjell som kan by på mange utfordringer dersom disse skal dele livet sammen. F.eks. vil kanskje din sønn føle seg klar til å bli pappa når han er 30, men da er kvinnen 50... Men er det snakk om ekte kjærlighet så overvinner de kanskje slike problemer som aldersforskjellen kan skape.

Personlig kan jeg ikke skjønne hva 40-åringen ser i 20-åringen dersom ikke han på 20 er særdeles moden og voksen for alderen. Selv er jeg en kvinne på 32 og ser på gutter på 20 som - ja, gutter!

Men på den andre siden: Når man er 20 har man vært å regne som voksen i to år. Det er nok ikke mye du kan gjøre med dette forholdet. Det beste er nok å prøve så godt du kan å akseptere at kvinnen på 40 er kjæreste med sønnen din. Kanskje er de ment for hverandre, og da er det vel i din interesse å ha et godt forhold til begge to? Og kanskje er det en kortvarig greie, og da risikerer du heller at den forlenges på "trass" dersom du viser stor motvilje. Par som møter motstand fra omgivelsene vil noen ganger holde sammen lenger enn de ellers ville gjort, fordi de føler seg sammensveiset mot en felles fiende.

Skrevet

Synes det høres litt ekkelt ut! Se for deg ho på 40 da...sikkert praktisert endel sex, og så skal hun kaste seg over denne ungfolen... Synes ikke noe særlig om det, og jeg er jente. Synes det er like ekkelt om det hadde vært en mann på 40 som var sammen med ei på 20....Fy f...så ekkelt og jævlig....

Gjest Gjest-M-
Skrevet

Jeg er 40, og har en sønn på 20. Må si jeg hadde syns det ville vært veldig sært og rart hvis han ble sammen med en på min alder. Vet ikke helt om jeg hadde taklet det særlig godt.

Men vi kunne kanskje blitt gode venninner? Hvis jeg klarte å la være å tenke på at hun hadde sex med ungen min.....urk...!!

Skrevet
Synes det høres litt ekkelt ut! Se for deg ho på 40 da...sikkert praktisert endel sex, og så skal hun kaste seg over denne ungfolen... Synes ikke noe særlig om det, og jeg er jente. Synes det er like ekkelt om det hadde vært en mann på 40 som var sammen med ei på 20....Fy f...så ekkelt og jævlig....

Jeg er rundt 40 og har vært på nett lenge. Jeg skal love deg at det ikke mangler tilbud fra unge gutter rundt 20 år. Yngste har vært 15 år. Avviser de pent jeg med noen ord om at jeg har barn på den alderen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...