Gjest Gjest Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 hvordan fortelle at jeg ikke akseptrerter det?
Shade Skrevet 29. april 2008 #2 Skrevet 29. april 2008 hvordan fortelle at jeg ikke akseptrerter det? Ikke aksepterer hva?
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2008 #3 Skrevet 29. april 2008 Ikke aksepterer hva? At han later som hele tiden.later som han sover og!
milla-mor Skrevet 29. april 2008 #5 Skrevet 29. april 2008 Det finnes flere fisker i havet! For eksempel haier.. De svømmer mens de sover, for ellers så dør de.
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2008 #6 Skrevet 29. april 2008 Det finnes flere fisker i havet! For eksempel haier.. De svømmer mens de sover, for ellers så dør de. Takk.
Harlekin Skrevet 29. april 2008 #7 Skrevet 29. april 2008 Lat som du ikke ser det. Til TS: Dersom du er sikker på at han "later som", så må du vel ta det opp med ham og finne ut hvorfor han gjør det? (Forresten, vi snakker om å fake, ikke sant?)
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2008 #8 Skrevet 29. april 2008 Later som han sover ja helt til jeg har sovner og da driver han og roter med meg!
Lillros Skrevet 29. april 2008 #9 Skrevet 29. april 2008 hvordan fortelle at jeg ikke akseptrerter det? Er du den samme som skrev innlegget "Truser, igjen..." ?
milla-mor Skrevet 30. april 2008 #10 Skrevet 30. april 2008 Takk. Ja, velbekomme! Det er ikke bare å late som, uten at det skal få konsekvenser... Eksen min prøvde en gang, og vips, ut av døra! Sånt gjør man bare ikke. (Men det er i det minste bedre enn at han spør. Urgh...) Forøvrig skjønner jeg ikke en dritt av denne tråden, men dèt har da aldri stoppet en naken kvinne fra å spinne.
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2008 #11 Skrevet 30. april 2008 Lat som du også. Så kan dere ligge og late som dere later dere sammen.
Lille Lea Skrevet 30. april 2008 #12 Skrevet 30. april 2008 Kjæresten min later som han sover og kan skvette til å late som han våknet.. Også kan han si dustete ting som " jeg sa bestefaren din skulle hive øksa!" Later som han snakker i søvne. Noe så teit.. Og han tror at jeg ikke skjønner at han bare later som.. Uff han leker så dum noen ganger.. Da later jeg bare som jeg ikke bryr meg.. orker ikke å late som jeg tror på det tullet.. Tsss...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå