Gjest Gjest Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 Er ute etter en bra høytrykksvasker til en billig penge. Så TV2 hjelper deg sin best i test, men der va det jo bare dyre maskiner. Tenkte en til under 1000-lappen... Noen som har noen gode råd???
Pasha Skrevet 29. april 2008 #2 Skrevet 29. april 2008 at billig ikke er bra. I billige høytrykkstrykkere er det brukt billige og dårlige deler, som går fort i stykker, og ryker f.eks en del på den-som man normalt bare kunne ha byttet ut på en dyrere og mer kjent maskin, så er det ikke sikkert du kan det på den. Du får greie maskiner av kjente merker også til under 1000 lappen.. men de er ikke særlig store.. så spørs jo hva du skal bruke den til.
Mona32 Skrevet 29. april 2008 #3 Skrevet 29. april 2008 Skal bruke den til vask av bil og vask av gårdsplass - ikke til noe avansert bruk med andre ord... og kjenner jeg meg rett så blir den vel ikke tatt fram alt for ofte...
Pasha Skrevet 29. april 2008 #4 Skrevet 29. april 2008 ingen priser her.. men en oversikt over hvilken type du bør velge til dine behov (bare kracher sin her da) http://www.jernia.no/page?id=917&key=1...amp;origId=2389 (prisene finner du nok på kracher sin hjemmeside, eller ved å søke litt) Bosh skal også ha en liten modell til rett under 1000lappen mener jeg å huske. (foma også.. men bosch og foma er i grunn samme maskinen)
Mona32 Skrevet 29. april 2008 #5 Skrevet 29. april 2008 Fant en test der Nilfisk Alto C 100.4-5 kommer bra ut. Er det noen som vet hvem som fører denne modellen?
Kai H. Skrevet 29. april 2008 #6 Skrevet 29. april 2008 Jeg vet at TESS selger Nilfisk, om det finnes andre forhandlere vet jeg ikke. Har også selv brukt forskjellige Nilfisk modeller (på jobb) i ca to år, og vi er bra fornøyde. Vaskerne er fortsatt i live selv om de får en del juling. Vær obs på at noen av de minste vaskerne har en litt upraktisk løsning med slange og el-kabel på samme trommel....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå