PoisonIvy Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 Vi blir ca 100 pers. Ønsker å fikse alt selv og vil ha mulighet for å sette opp bar selv.. Noen som har forslag til lokale?
Jade Skrevet 30. april 2008 #2 Skrevet 30. april 2008 Ikke at jeg bor i Oslo. Men Oslo er ganske stort. Kanskje du burde fortelle hvilken bydel/område du ønsker å ha lokalet i?
Arwen Skrevet 30. april 2008 #3 Skrevet 30. april 2008 Bekkelagshuset. Man må benytte nobel catering, var i bryllup der i helgen og det var helt supert. Man kunne ordne alkohol selv.
PoisonIvy Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. juni 2008 Ikke at jeg bor i Oslo. Men Oslo er ganske stort. Kanskje du burde fortelle hvilken bydel/område du ønsker å ha lokalet i? Samme hvor i Oslo det er.. Kan godt være litt utenfor Oslo også. Begynner å bli rimelig desperat nå... Finner ingenting som passer!
PoisonIvy Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. juni 2008 Bekkelagshuset. Man må benytte nobel catering, var i bryllup der i helgen og det var helt supert. Man kunne ordne alkohol selv. Godt forslag, men har en venninne som driver med catering så jeg må ha et lokale hvor jeg kan fikse maten selv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå