Gjest care Skrevet 12. mai 2003 #1 Del Skrevet 12. mai 2003 ...når du passerer bomringen. Verken pappa eller sambo kunne svare meg på dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jamie Skrevet 12. mai 2003 #2 Del Skrevet 12. mai 2003 Er ikke det at du ikke har betalt da.......?? At den der brikka er tom lr no... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 12. mai 2003 #3 Del Skrevet 12. mai 2003 Hmm, håper ikke det. Har jo betalt jo... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 12. mai 2003 #4 Del Skrevet 12. mai 2003 Rød strek betyr at du ikke har betalt, alt brikken ikke virker e.l. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 12. mai 2003 #5 Del Skrevet 12. mai 2003 Så lenge du er abbonnent ordner det seg som regel om du ringer bomselskapet. Har aldri fått bot jeg nei, enda jeg har kjørt med rødt strek i noen dager før. Det er nok ikke noe å frykte.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 12. mai 2003 #6 Del Skrevet 12. mai 2003 Hvis betalingen din er underveis eller ikke behandlet går det greit. men hvis du ikke har betalt - eller det går veldig lang tid før du betaler (snakker om klipp-abonnement her) så kommer det en liten lapp i posten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 13. mai 2003 #7 Del Skrevet 13. mai 2003 Hvitt pluss: er en påminnelse om at abonnementet ditt snart er utgått. Et hvitt pluss gis få dager før utløp av periode-abonnement og når det er 5 eller færre klipp igjen på det elektroniske klippekortet. Gul strek : betyr at du er fotografert for mulig ulovlig passering. Gul strek utløser automatisk videofotografering, og gis hvis du kjører i et abonnementsfelt uten gyldig abonnement - hvis du ikke har betalt i tide - passerer uten brikke - eller hvis brikken er feil eller ikke montert. www.fjellinjen.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå