Gå til innhold

Tabbe!!!!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi har ikke skrevet på etternavnene våre på invitasjonene.. og de ble sendt på lørdag!

Er det krise? Huff, nå får jeg vondt i magen!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Au au, det er jeg som har gjort tabben - glemte å logge meg på først.

Hva gjør vi med alle tanter og onkler som ikke vet av oss (han har noen få som er invitert som helt sikkert ikke vet hvem jeg er iallefall, vi har jo vært sammen kun 1 1/2 år!!)

Skrevet

Vi skrev heller ikke på etternavn på våre innbydelser, men nå har vi jo snakket med de aller fleste om bryllupet fra før..

Kan dere ikke vente en liten stund å se om dere får tilbakemelding, eventuelt ta en liten telefon for å "sjekke" at invitasjonen har kommet fram? Hvis det for eksempel er tanter/onkler dere ikke har noen kontakt med til vanlig, kan vel foreldrene deres gi dem et lite hint icon_smile.gif

Skrevet

Fikk en invitasjon av en venninne her om dagen, og de hadde heller ikke skrevet etternavn.

Tror ikke det skulle være den største krisen.

Skrevet

Ingen krise!De vet nok hvem de skal i bryllup til!

icon_smile.gif Pusseluskan

Gjest Anonymous
Skrevet

tantene og onklene hans har vel kontakt med foreldrene hans igjen...de må da kjenne sin egen nevø og vet nå hvem han er. Ser ikke at det skal være noe problem. Vi har fått invitasjoner vi også uten etternavn - vi vet da hvem det gjelder. Eneste grunnen til at vi skrev etternavnene våre på invitasjonen var at jeg tar hans navn etter vielsen og da kan folk se hva jeg het før icon_smile.gif Syntes det var litt artig

11 dager igjen12

Skrevet

Vi har heller ikke etternavn. Det går nok bra!! icon_smile.gif12

Skrevet

vi skrev heller ikke våre etternavn i invitasjonene.

Teksten var sånn

(brudens mor og far)

(brudgommens mor og far)

inviterer til

x og x sitt bryllup

11 mai 2002

osv....12

Skrevet

Vi har heller ingen etternavn i invitasjonene våre. Det går nok bra! icon_smile.gif12

Skrevet

Ikke vi heller skreiv etternavnene våres, for alle kjenner oss og vet nesten på forhand at dei er beden til bryllup.

Skrevet

Vi skrev heller ikke etternavnene våre på invitasjonen. De som blir bedt skjønner garantert hvem det er som skal gifte seg icon_smile.gif 12

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi hadde ikke etternavn heller!!

Dessuten;

Kjenner ikke de inviterte en av dere på fornavn, så er det kanskje ikke så viktig at de kommer og deler dagen med dere heller??....

Det går nok bra, lykke til med dagen og fremtiden icon_smile.gif

Skrevet

Har aldri vurdert å ta med etternavna våre i invitasjonen, ikke før det ble tatt opp som tråd her... kan aldri tenke meg at det skulle være noen krise. 12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...