Gjest Gjest Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 Jeg liker å gå i dyrehagen. I fjor så gikk jeg i dyrehagen, betalte og gikk rundt. Tenkte jeg ville ta meg en tut i barnehagen i dag. Så jeg gikk inn da. Der møtte jeg en lite hyggelig dame. Hun spurte hva jeg gjorde her og sa hun ikke hadder sett meg før. Jeg sa at jeg jeg bare gikk rundt å så. Fant ikke noen jeg skulle betale til så jeg gikk ut i fra at det var åpen dag eller noe. Så spurte jeg om de hadde noen spesielle eller skjelde unge unger. Da klikket det visst for hende og hun ba meg dra med en gang eller så ringte hun politet. Jeg gikk da. Dette synes jeg er høyst merkelig og jeg tror jeg skal sende en klage til den barnehagen. Man behandler da ikke kunder sånn? Lurer bare på om jeg burde sende inn en klage. Kan komunen gjøre noe med dette? Dere har vel ikke noen barnehager og anbefale. Er litt lei dyrehagen. Kanskje jeg skulle tatt meg en tur i fengslet også. De er kanske hyggeligere der? Der har de farlige dyr i bur. Det er vel tryggere også? For i barnehagen så gikk dem fritt. Tror de ansatte blir litt sliten av det. Sikkert derfor dem ikke ville ha flere kunder. Men de kunne jo bare skrive stengt, kunne dem ikke? Eller sagt i fra på en hyggelig måte?
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2008 #2 Skrevet 29. april 2008 Du tenkte sikkert å være morsom. Sorry, dette var bortkastet energi...
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2008 #3 Skrevet 29. april 2008 Du tenkte sikkert å være morsom. Sorry, dette var bortkastet energi... Ja, for å bli kastet ut er jo veldig morsomt. Nei, jeg er blodig seriøs. Jeg er litt usikker på hva jeg skal gjøre. Hadde jeg vært i USA så hadde jo saken vært grei, da var jo bae å saksøke. Men jeg tror jeg skal sende en klage til komunen for jeg finner meg ikke i å bli behandlet på den måten. Kanskje jeg bare skal boikotte barnrhagen så tjener dem i hvertfall ikke penger på meg.
Gjest Skrevet 29. april 2008 #4 Skrevet 29. april 2008 Kanskje jeg bare skal boikotte barnrhagen så tjener dem i hvertfall ikke penger på meg. Da går de nok konkurs etterhvert
Gjest TS Skrevet 29. april 2008 #5 Skrevet 29. april 2008 Da går de nok konkurs etterhvert Ja, det er det som er planen. Det fortjener dem når de ikke kan behandle kunder. Ble jo kjempelei meg, jeg. Håper det er bedre service i fenglset da. Der har de jo litt farligere dyr også så blir jo mer spennende.
Gjest Skrevet 29. april 2008 #6 Skrevet 29. april 2008 Ja, det er det som er planen. Det fortjener dem når de ikke kan behandle kunder. Ble jo kjempelei meg, jeg. Håper det er bedre service i fenglset da. Der har de jo litt farligere dyr også så blir jo mer spennende. Oh, lykke til med å komme inn dit. Så om vi ikke hører noe om turen dit på et par uker så vet vi nok hvor du er da ja..
Gjest lalalalala Skrevet 29. april 2008 #7 Skrevet 29. april 2008 Hahaha... syns dette faktisk var litt morsomt, jeg.
Gjest Mirina Skrevet 29. april 2008 #8 Skrevet 29. april 2008 Håper det er bedre service i fenglset da. Der har de jo litt farligere dyr også så blir jo mer spennende. Dyr? Det er snakk om mennesker. Fryktelig artig tråd.
jolie Skrevet 30. april 2008 #9 Skrevet 30. april 2008 Tråden er ryddet iht Kvinneguidens regler. -jolie (mod)
Teriyaki Skrevet 1. mai 2008 #11 Skrevet 1. mai 2008 Synes den var litt småmorsom da. Uansett så trenger ikke folk å bli kvass mot trådstarter bare fordi dere ikke lo dere i hjel av det.
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2008 #12 Skrevet 1. mai 2008 Synes den var litt småmorsom da. Uansett så trenger ikke folk å bli kvass mot trådstarter bare fordi dere ikke lo dere i hjel av det. Folk kan da reagere akkurat slik de ønsker selv..
milla-mor Skrevet 1. mai 2008 #13 Skrevet 1. mai 2008 Det finnes jo noe som heter "åpen barnehage". Kanskje du er heldigere der? Der har de store dyr òg. Og leker! Yippiekay!
Alice Ayres Skrevet 1. mai 2008 #14 Skrevet 1. mai 2008 Det kan jo hende at barnehager fungerer som hundeparker, og det er jo unektelig litt snålt å dukke opp i en hundepark uten hund. Neste gang du har lyst til å ta en tur i barnehagen for å ta en titt på barna, får du ta med deg et barn selv. Går nok bedre da skal du se.
milla-mor Skrevet 1. mai 2008 #15 Skrevet 1. mai 2008 Men det er jo lov til å gå på fotball-kamp uten å hive seg utpå banen selv. Faktisk så tror jeg det er å foretrekke at man bare ser... Noen misforstår jo fullstendig, og tenker "Hey, det så gøy ut! Vil også! Men, dæng, jeg har ikke sånn stilfull drakt med farger... Jeg går naken".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå