Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tja, dette blir som en slags dobbel post, men skulle forandre litt, så lagde en ny en jeg. Men det er sånn at jeg vil bestille en spa behandling av noe slag, til dama.

Men jeg har ikke den skjønneste snøring på hvor. Og hva slags type behandling (hvis det er fler) Men uansett, derfor stoler jeg litt på dere erfarne kvinner der ute.

Hvor burde jeg bestille? Distansen jeg har er: Vikersund-->Oslo.

Kom med erfaringer og alt dere kan by på.. :D

• 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er det da 2 uker igjen til bursdagen hennes.

Distansen er da Hønefoss-Oslo-(tønsberg)

Hjelp! :):rope:

Gjest Pupsilure
Skrevet

Gå inn på gulesider og finn hudpleiesalong eller spa i nærheten, ring og spør hva de anbefaler og hva ting koster. Bestem deg for hva hun skal få, evnt et gavekort på et beløp, og reserver time til henne.

Skrevet

Fant en plass, som heter "Vestkantbadet Helsesenter"

Noen som har erfaring mer denne plassen?

Gjest Gjest
Skrevet

Vestkantbadet er hyggelig det, men jeg tror jeg ville gått for Colosseum Spa på Majorstuen om jeg var deg. Det er litt mer lukseriøst, og hvis poenget er å gi henne en ekstraordinær opplevelse og følelse av luksus er det stedet.

Fin gave du skal gi!

Skrevet

må ærlig innrømme 1 ting, hakke snøring på hvor det ligger.

Og skjønte ikke noe av behandlingene der...

Så har du noen erfaring og tips om hvilke behandlinger?

Skrevet (endret)

Jeg tror jeg går for VestkantBadet Helsesenter.

Men leste noe jeg ikke helt skjønte her:

" HVA TRENGER JEG Å TA MED MEG?

Det er enkelt å være gjest hos oss.Til romerbadet får du utlevert

et badehåndkle. Badetøy trenger du ikke, da vi har separate dager for kvinner og menn i romerbadet. Såpedispensere finnes i alle dusjene."

Det betyr da at man skal tusle rundt naken?

Er det menn eller kvinner som er massører?

For har funnet noe jeg tror jeg skal gi henne:

Fortell meg deres meninger :)

"Hot stone massasje

En litt annerledes massasje. Det er en utrolig avslappende og behagelig behandling hvor vi bruker varme lavasteiner til å massere slitne muskler med. Forbered deg på en

massasjeopplevelse utenom det vanlige. Du vil bli overrasket over

hvor myke og varme steinene er på musklene dine!"

eller:

"Myk landing

Har du hatt en slitsom dag?

Hva med en behagelig spesialbehandling hvor vi kombinerer saltpeeling for å rense ryggen, etterfulgt av en avslappende rygg og nakke massasje. Som avslutning får du en god fuktighetsmaske på ryggen, imens armer og hender masseres. Inkludert hodebunn massasje!"

Takk til alle som prøver å hjelpe meg litt her :)

Edit: Grunnen til at jeg lurer på massørene, ekke fordi jeg er så sjalu av meg, men fordi jeg tror hun vil føle seg ukomf. hvis det er menn.

Hun er litt... over middels sjenert.

Endret av Gutt17
Skrevet

Foresten, grunnen til at jeg velger Vestkantbadet er fordi jeg tror det er bedre med noe litt mindre luksuriøst som varer mye lengre, enn noe veldig luksuriøst som ikke varer fullt så lenge.

Skrevet

<bump> Hjelp søkes :rope: <bump>

Skrevet

Jeg har ikke vært på Vestkantbadet selv, men har hørt mye pent om stedet, og tror det vil være midt i blinken for kjæresten din. Romerbad-spørsmålet kan jeg ikke svare deg på, men jeg tror jeg ville gått for Hot stone-massasjen, det er en herlig behandlingsform. Jeg vil tro at du kan be om at hun får en kvinnelig massør når du bestiller timen, sånn har det ihvertfall vært de stedene jeg har vært tidligere. :)

Veldig koselig gave du har funnet på til henne!

Skrevet

Jo takk for det. :)

Da tror jeg at jeg får gå for Hot stone massasje :)

Prøver å finne på noe annet enn den standard "finne noe fint og personlig" tingen :P

Så håper det blir bra. :)

Hvis det er non andre som vet om noen gode tips om behandlinger fra dette stedet, så kom gjerne med innspill :):)

Gjest Venetia
Skrevet

Den andre behandlingen hørtes myyye diggere ut :)

Gjest Gjest
Skrevet

De ganger jeg har vært på vestkantbadet har jeg bare hatt kvinnelige massører men hvem vet. Du kan jo be om det når du ringer og skal bestille

Bare å si det som det er.

Romerbad er ikke får de sjenerte. På dager med bare kvinner ja da sitter der kvinner i dette badet helt nakne. Jeg følte det var ubehagelig med kvinner som sitter og halvveis spriker og følte det var litt sånn "lesbe" dag...

Men mulig jeg er sjenert...

Myk landing pakken er bra.

Hot stone synes jeg ikke de er så flinke på.

Men alt er smakssak

Skrevet (endret)

Så du syns heller jeg skal gå for Myk Landing?

Noen andre behandlinger der som du syntes var virkelig digg?

Edit: Viktig. Skal bestilles imorgen....! :rope:

Endret av Gutt17

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...