Gjest walkwoman Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 Jeg skulle gått ned15- 20 kg, men har ingen motivasjon. Treningssentre er ikke min greie, så jeg har begynnt å gå. Går 4 dager i uka ca. 40 min. Det er 2 laaaaange oppoverbakker så jeg blir svett og sliten. Tror dere dette vil få meg ned i vekt selv om jeg ikke forandrer så mye på kostholdet? Alle de ekstra kiloene mine sitter rundt magen og livet,,,,,jippi,,,,,, Holder det å gå tur for å minske livvidden??? Når jeg har gått kjenner jeg det mest i bena, ikke magen...
Gjest Gjest_June_* Skrevet 29. april 2008 #2 Skrevet 29. april 2008 Jeg ville skaffet meg en skritteller, og prøvd å komme opp i 10 000 skritt per dag. Hvordan kosthold har du nå? Er enkle ting du kan gjøre for å forbedre kostholdet, og du vil dermed gå ned raskere i vekt, i tillegg til å forbedre helsen
X-life Skrevet 29. april 2008 #3 Skrevet 29. april 2008 Dersom du har vedlikeholdt vekta di med kostholdet du har hatt i det siste, så vil nok gåturene hjelpe ja. Men hvorfor ikke endre kostholdet til det sunnere, og gå mye raskere ned i vekt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå