Gjest Gjest_PS_* Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 Hei! I august 2007 møtte jeg en herlig jente som noen venner på jobben min introduserte meg for. Vi fikk ganske god kontakt, og for første gang på lenge følte jeg en god kjemi mellom oss. Vi hadde sporadisk kontakt i 2-3 uker til hun dro til utlandet for å studere videre. Siste dagen var vi alle ute, og endte på naschiel hos henne. Jeg ble igjen. Noe jeg likte veldig godt..Forlot henne dagen derpå siden hun skulle ta et tidlig fly. Vi holdt kontakten på facebook og sendte flørte mld, pratet sammen på skype. Jeg tok mest initiativ, men fikk en del respons. Hun inviterte meg på besøk i desember. Hun skulle på tur med noen venniner fra skolen. Var en hel helg i københavn med henne. Kjempetur. Men, den lørdagen når vi lå i sengen sa hun at var usikker på hva hun ville..svarte at vi kunne nå se hvordan ting gikk når vi kom hjem..jeg ble veldig skremt av at hun hadde blitt usikker..allerede fått litt følelser for henne da. Jeg dro hjem den søndagen, vi holdt kontakten til hun kom hjem på juleferie..ble skikkelig forelsket i denne jenta, og mista evnen til å tenke logisk..hvertfall..hun kom hjem. Skulle hente en gave hun hadde kjøpt til en søster av seg som jeg tok med meg. Prøvde å gi henne et kyss, men hun trakk seg unna. Ble forvirra og redd. Ville jo ikke miste henne! Jeg prøvde skikkelig i 2 måneder å finne på noe med henne..dra på cafe, spise sammen..gjøre artige ting sammen..men hun trakk seg hele tiden. Så plutselig en lørdags kveld jeg var på jobb..lurte hun på hva jeg gjorde..endte opp med litt frem og tilbake mld..og at jeg dro til henne etter jobben..Ingen sex dog, vi skulle sove i lag..ble litt kyssing men ingenting mere..måtte ikke forvente så mye sa hun 2 uker senere, dumper hun meg på sms og sier at hun har desverre ikke sånne følelser for meg..hele verden raser ned for meg..faen! 2 uker til uten kontakt..tenker på henne hver dag..starter og sende meldinger igjen(dumt, ja..) Men jeg ville ikke gi opp.. Det gikk for langt..nå vil hun ikke svare på mld eller noe.. Prøver virkelig å komme over henne..skjønner ikke hvorfor det ikke funket...var jeg for frempå? Ble hun for redd? Hvorfor kan vi ikke ha kontakt? Vet at det og ikke ha kontakt på en stund er bra for min egen del, så jeg kan komme over henne..men jeg møter henne ofte, og hun er på min jobbplass om kveldene med venninene sine å drikker og har det gøy..rett forran meg! Jeg prøver jo å komme over henne..hjelper ikke når hun plutselig er der..da kommer jo alle følelsene mine for henne tilbake..! Hun smiler og ler, jeg prøver og holde maska så godt jeg kan..Hvordan klarer hun det??! Egentlig vil jeg bare få henne tilbake..men vet at det er umulig, og dumt av meg og tenke sånn.. Måtte bare lufte meg, ble litt langt dette.. innspill av dere settes pris på
Gjest guest hjelp Skrevet 29. april 2008 #2 Skrevet 29. april 2008 Huff da.. jeg har akkurat blitt dumpet selv, så vet hvordan det er. Man må desverre bare ta tiden til hjelp. U ønsker henne tilbake hell?
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2008 #3 Skrevet 29. april 2008 Hun er ikke interessert og jo mer du prøver jo mer håpløst blir det. Følelser er ikke så dype på det stadiet der, move on.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå