Gjest Gjest_Lilla_* Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 Jeg har møtt en gutt som er like gammel som meg (28år). Han er fra Iran men kom til Norge da han var 6 år. Han er en oppegående og snill kar, han er utdannet politi som vil si at han er en ordentlig kar Hadde dere gått inn i et forhold med en person fra en annet land (men som føler seg norsk) uten bekymring? Hilsen Meg
LilleCanCan Skrevet 29. april 2008 #2 Skrevet 29. april 2008 uten tvil, så lenge han ikke var muslim eller tilhørte en annen religion 8dvs: sterkt troende). Ikke vær redd. En med utenlandsk opprinnelse kan være like fin, god og snill som en norsk en. Men det er viktig å tenke på evt kulturforskjeller som kan komme opp, men din er jo fra iran. De er veldig like oss nordmenn på mange måter.
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2008 #3 Skrevet 29. april 2008 Hvis han kom hit da han var 6 er han jo på mange måter mer nordmann enn iraner.
Ce'Nedra Skrevet 29. april 2008 #4 Skrevet 29. april 2008 Hehe.. Hadde ikke hatt problemer med å¨være sammen med en som hadde vært her så lenge, da har han jo bodd lenger i Norge enn i Iran. Jeg har vært sammen med en fra Iran også, og det var i grunnen problemfritt. (Han var ikke praktiserende muslim.)
Gjest men Skrevet 29. april 2008 #5 Skrevet 29. april 2008 Jeg ville ikke innledet et seriøst forhold til noen uten å se vedkommende an. Det gjelder enda sterkere om han var fra en vesentlig ulik kultur, noe som for min del inkluderer alle muslimske land.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå